תהילה דותן גורדון, מפיקה ברדיו גלי ישראל, יוצאת נגד כתב הפלילים בוקי נאה. לדבריה, לאחר שנאה סירב להתראיין בתוכניתו של קלמן ליבסקינד בתחנה, הוא התייחס אליה בצורה "בריונית, אלימה ואגרסיבית". בפוסט שפרסמה היום (רביעי) ברשת הפייסבוק, כתבה גורדון: "בוקי נאה הטריד אותי היום. לא מסוג ההטרדות המיניות, אבל בתחושה שמלווה אותי ב-24 השעות האחרונות, זה לא רחוק משם. הוא דיבר אליי בצורה בריונית, אלימה ואגרסיבית, קרא לי 'מטומטמת' ופרסם עליי פוסט שקרי ומסולף. בוקי נאה כלל לא מכיר אותי. השיחות היחידות שניהלנו עד היום היו כשפניתי אליו בבקשה לעלות לשידור בנושא כזה או אחר. אבל אתמול הוא פשוט איבד את זה".



"אתמול בבוקר, רגע לפני שעלה לשידור בתוכנית של קלמן ליבסקינד ב'גלי ישראל', שאותה אני מפיקה, שאלתי אותו: "איך להציג אותך? כתב פלילים לשעבר בידיעות אחרונות?". בוקי שמע את המילה 'לשעבר', השתגע וללא כל סיבה הגיונית טרק את הטלפון. כשצלצלתי אליו שוב הוא התלהם, ניתק, ושלח לי את הסמס הבא: 'אתם אנשים חוצפנים חסרי גבולות. אל תפנו אלי לעולם'", כתבה.



תהילה דותן גורדון. צילום מסך: פייסבוק



"אחוז טירוף"

"למרות התגובה המוגזמת שלו, מכיוון שאין לי עניין לפגוע באנשים, עניתי לו בסמס מתנצל: 'מישהו פה העביר בטעות שהקרדיט הוא כתב פלילים לשעבר של ידיעות אחרונות, אנחנו כמובן מתנצלים, יכולה להגיד שלא הייתה כוונה רעה חס וחלילה...התנצלות ויום נעים'. אבל בוקי לא נרגע. אחוז טירוף, הוא שלח לי אחרי עשר דקות סמס שני: '...מזכירה/מפיקה מטומטמת ברדיו קיקיוני לא תתווכח ותתעקש איתי על מה שאני עושה כבר 35 שנה ותקבע שאני לשעבר... אני גם הולך לפרסם את התקרית הזו'. עוד שלוש שעות עברו והגיע הסמס המטריד השלישי. 'ואני גם הולך ללמד את הקטע הזה במכללות, על תקן רדיו לא מקצועי'".



בהמשך הפוסט כתבה גורדון כי העניין לא הסתיים בכך: "בערב, אחרי 12 שעות, כאילו אין לו חיים, הוא המשיך להטריד אותי בסמס רביעי: 'אני מקווה שבעזרת השם אלוהים ישלם לך על שהפכת אותי לשעבר. אני מציע לך להיכנס לעמודים שאני מנהל בפייסבוק ולקרוא כמה אנשים חושבים שאת אנטי עיתונות'. נכנסתי. הסתבר שסדרת הסמסים שלו אליי לא הרגיעו אותו ובוקי העלה לדף הפייסבוק שלו פוסט שמספר באופן שקרי והזוי איך התעקשתי לקרוא לו 'לשעבר', כאילו שבכלל אכפת לי אם הוא בהווה או בעבר וכאילו שיש לי איזשהו אינטרס או עניין אישי בשאלה איך יציגו אותו בשידור".





"אתה מבחינתי תישאר מאחור. לשעבר"



"אבל אז התברר לי שבוקי לא לבד. מאות חברים שלו, רבים מהם עיתונאים, הצטרפו לחגיגה והקיפו אותו בלייקים מתחנפים. אף אחד מהם לא מכיר אותי. אף אחד מהם לא בדק מה קרה, מי צודק ומי זו המפיקה האיומה מהסיפורים של בוקי. אבל זה לא הפריע להם לפצוח כלפיי במסע של לעג ולגלוג. חלק מהם הסתלבטו על היכולות שלי. אחת קראה לי 'מטומטמת'. עוד אחת הסבירה ש'זה מה שקורה כשנותנים לילדות שלא קראו ספר או עמוד עיתון מימיהן להיות מפיקות'. כל הגידופים וניבולי הפה, רק בגלל ששאלתי את בוקי אם להציג אותו בשידור ככתב פלילי לשעבר".

לסיום כתבה: "אז אם חסרים לך מעט יחס ותשומת לב, בוקי, חפש אותם במקום אחר. לא אצלי. לא ככה. לא בצורה שקרית, בריונית ואלימה. לא תטריד אותי בסמסים לא הולמים 12 שעות אחרי השידור, עם פוסט שקרי ועם תגובות ירודות וגזעניות של חבריך. לא אתן לך לצאת גיבור, אחרי שאיימת על מישהי נוספת שהתווכחה איתך בפייסבוק וכתבת לה: 'בואי נסכם שסימנתי אותך, ומרגע זה תסתכלי טוב אחורה כל יום, כי אם זה לגיטימי לקבוע שאנשים לשעבר, אז גם את עלולה להיות לשעבר בקרוב מאוד'. אתה בריון, אלים ונגד בריונים אלימים כמוך חייבים להילחם. את הציונים על המקצועיות שלי לא אקבל ממך. את המקצועיות שלי מכירים כל מי שעובדים איתי. ואתה? אתה מבחינתי תישאר מאחור. לשעבר".




 

נאה: "אגיש תלונה"


בסביבתה של המפיקה טוענים כי מאז פרסום הפוסט של המפיקה, נאה שלח לה כבר חמש הודעות. בוקי נאה מסר בתגובה: "אני אגיש נגדה תלונה על הפרדת סודיות רפואית כיוון וכינתה אותי חולה נפש. יש לה מסמכים שאני חולה נפש? בנוסף אגיש תלונה על תביעת דיבה שכינתה אותי כמטורף, כל זה רק כי לא הסכמתי להתראיין אצלה".

עוד נמסר מנאה כי: "אני מקווה שכל עיתונאיי ישראל קוראים את זה עכשיו ולומדים לעתיד איך להתנהג כשמתקשרים אליהם מפיקים לבקש את עזרתם - אם לא יענו לבקשותיהם יצלבו בכל כיכר אפשרית. אני קראתי לה מטומטמת? אם לא הכתבה לא הייתי יודע איך קוראים לה אפילו".