עמיר מולנר נעצר אתמול על ידי שוטרי מרחב דן בחשד לניסיון הכשלת שוטר, נהיגה ברכב לא תקין וכן הטלת מימיו בחדר החקירות במשטרה. הבוקר (רביעי) שוחרר מולנר על ידי בית משפט השלום בתל אביב לשם הובא על ידי המשטרה שביקשה להאריך את מעצרו. באופן תמוה, במשטרה לא דיווחו על מעצרו של מולנר.



אתמול בשעות הערב עוכב מולנר לטענת המשטרה לצורך בדיקה שגרתית של רכבו על ידי שוטר תנועה ממרחב דן: "מולנר סירב להזדהות בפני השוטר ולהציג תעודה מזהה ולכן החליט השוטר לעכב אותו לתחנה", אמר גורם במשטרה. בחדר החקירות, לאחר ששהה במקום מספר שעות, החליט קצין להורות על מאסרו של מולנר וזאת בטענה כי הוא אינו משתף פעולה עם השוטרים וכן הטיל את מימיו כנגד עיניהם בחדר החקירות.



מולנר הובא הבוקר בפני בית המשפט, שם טען נציג המשטרה כי אמש הוא נהג ברכב יחד עם אחרים: "ניגש אליו שוטר ורצה לבדוק אותו והוא סירב להוראות השוטרים. הגיעו כוחות נוספים והוא נעצר יחד עם האחרים. במהלך חיפוש על גופו נתפס משהו חשוד, כמו כן הוא הוציא את איבר מינו והטיל את מימיו במשרדי המשטרה בנוכחות שוטרים".



מולנר עצמו הכחיש בתוקף את מרבית טענות המשטרה: "הכל כאן שקר, המשטרה מטרידה אותי כבר תקופה ארוכה ובכל פעם מנסה לעצור אותי בגין טענות ושטויות ממש. גם הפעם שוטר החליט על מאסר אחרי שתחילה לא הצגתי בפניו תעודה, אולם 10 שניות לאחר מכן והוא קיבל את התעודה המזהה. לגבי הטענה שהטלתי את מימיי בתחנת המשטרה, זה אכן נכון, במשך ארבע שעות התחננתי לפנות לשירותים אבל החוקרים סירבו בטענה שאיני משתף פעולה איתם. מכיוון שאני סובל מבעיות רפואיות לא יכולתי להתאפק ונאלצתי להשתין במשרד החקירות. היו איתי אנשים והם יכולים להעיד שכל מה שאמרתי נכון".



בבית המשפט ניסה גם לבקש נציג המשטרה את אישורו של השופט, שאול אבידור, לשלוח את מולנר לבדיקה פסיכיאטרית. השופט אבידור דחה את בקשת המשטרה, הורה לשחרר את מולנר ממעצר וקבע כי העבירות שבהן הוא נחשד אינן מצדיקות מעצר לצורכי חקירה, כמו גם התנהגותו של החשוד אינה מצדיקה מתן הוראה לבדיקה פסיכיאטרית כפויה.



בתום הדיון הורה השופט כאמור על שחרורו של מולנר בערבות כספית תוך שהוא עוצר עליו ליצור קשר עם מי מהמעורבים.