בית משפט השלום בחדרה האריך את מעצרו של אביעד מדר, בן 32 מחדרה שדרס למוות אתמול את לאה חזי, בת 60 מיקנעם בכביש החוף. במהלך אותה התאונה הוא גם פצע סוהר של השב"ס. מעצרו של מדר הוארך ביממה אחת בחשד להריגה ונהיגה תחת השפעת סמים.



בחקירתו הוא אמר בין היתר כי לא ישן 27 שעות לפני התאונה והביע צער על האירוע. בחקירה התברר עוד כי החשוד עישן כמות גדולה של סמים יום קודם לכן כששהה בטיול בברצלונה. במשטרה הגדירו אותו בדיון כנהג מסוכן שזלזל בין היתר בחוק ובאנשים. פרקליטו של החשוד אמר כי מדובר באירוע מצער וציין כי הנהג נרדם, לדבריו אין הוכחה כי השימוש בסמים יממה קודם לכן השפיע על נהיגתו.



כזכור, רכבו של מדר התנגש בתחנת אוטובוס בכביש החוף והביא למותה של חזי ולפציעה של צעיר בן 26 באורח בינוני שפונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה. פרמדיקית מד"א, מור אשכנזי, שהגיעה למקום, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו על שולי הכביש, סמוך לתחנת האוטובוס שהייתה מפורקת לגמרי אחרי שנפגעה מרכב, שני פצועים שוכבים. אישה כבת 40 הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ותוך דקות נאלצנו לקבוע את מותה. הפצוע השני, צעיר כבן 26 שנפצע בגפיים, טופל במקום ופונה לבית החולים 'הלל יפה' הסמוך".