בחודש מאי האחרון ננשך גבר בתחילת שנות ה-30 לחייו באיבר מינו על ידי חברתו לחיים, כאשר בא לאסוף את חפציו במסגרת הליך פרידה. עקב הנשיכה פונה לבית חולים ונזקק לטיפול ותפירה. בעקבות התקרית הוצאו כנגד האישה צווי הגנה והרחקה. בראיון היום (רביעי) לגבי גזית ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" חשף הגבר את מערכת היחסים המורכבת, במהלכה הולידו יחד תינוקת, מערכת יחסים שהובילה לאירוע הכואב: "הסתבכתי עם הבחורה הלא נכונה. לא היינו נשואים ואני שמח שלא התחתנו. מאוד קשה להגיד כמה זמן היינו ביחד, כי נפרדנו וחזרנו כמה פעמים. בכל פעם שניסיתי לסיים את הקשר, המצב נהיה יותר קשה. בפעם הראשונה שנפרדתי ממנה היא רצתה להמשיך את הקשר, אז היא תקפה אותי והאשימה אותי בתקיפה ונשלל ממני רישיון הנשק".



"בטיפשותי, כשהגעתי אליה, חשבתי שכמו בפעמים לא מעטות בעבר, נעשה 'מייק-אפ סקס' וזה לא עבד", סיפר הגבר. "זו בכלל לא הייתה המטרה שלי. הייתי אצלה פחות מחמש דקות וזה קרה. זה נגמר לא רק 'על הסכין' אלא הגעתי לבית חולים ואחרי חמש דקות נעצרתי על ידי המשטרה, כי היא העלילה עלי עלילות, תלונות שווא. כמו בפעם הראשונה שנפרדתי ממנה והיא תקפה אותי והאשימה אותי בתקיפה, אז ההיסטוריה נוטה לחזור על עצמה. הנזק תוקן. עדיין לא שילמתי את זה. צריך לבדוק מה קופת החולים מממנת, איך יקלו עלי. ידעתי ימים טובים יותר, אבל בסך הכל בסדר. גם שם הכל בסדר, ברוך השם. המסקנה שלי היא שצריך לפתוח את העיניים ולהקשיב למי שדואג לי. זוגיות? החלטתי שאני בהפסקה לעצמי לבדוק עניינים יותר טוב. כולם עושים טעויות אין מה לעשות".





"הוא הקורבן"


פרקליטו של הגבר, עורך הדין ראובן מלאך, הוסיף: "אני מייצג אותו בנושא המשפחה. בין נשיכה לנשיכה יש גם תינוקת שנולדה בדרך ויש שני הורים במלחמה כזו או אחרת. הבחורה לא נראית לי בריאה לחלוטין. אני מתרשם שהיא לא בסדר. צווי הגנה חולקו כנגדה בלי סוף, כלומר אל תתקרבי אליו. והיא מפרה אותם, היא מציקה, מטרידה, שולחת הודעות וואטסאפ ומסרונים ומגיעה אל דלת ביתו. הוא הודיע למשטרה ולטענתו היא לא פועלת כמו שמצפים ממנה. לפעמים המשטרה מרימה ידיים בנושא של תלונות הדדיות רבות בתיקי גירושין, כשהיא לא מזהה סכנה. אבל כמה גברים ננשכו להם איברים, עוד בטרם צווי ההגנה? המשטרה צריכה לאכוף את צווי הגנה של בית המשפט, היא צריכה לפעול. אי אפשר להשאיר את זה כך. צריך לטפל".



"הוא הקורבן", הדגיש עורך הדין. "את הסרט של מותקף שמגיש תלונה ותוקף שמגיש תלונה אנחנו מכירים, גם אם לא קוראים לו 'מייק-אפ סקס' אלא 'פוליס סקס'. ואז המשטרה חוקרת. בשלב ראשון של תקיפה בין בני זוג לוקחים את הנשק. זה הסטנדרט וזה בסדר. בשלב מסוים צריך גם להחזיר, צריך לבדוק, לבחון. יש כאן עובדות, תקיפה, נשיכת האיבר, תפירה בבית חולים. אין טענה פה להגנה עצמית. צריך להגיש כתב אישום נגד מישהו, אולי נגד שניהם. בינתיים הוא מוטרד מחודש מאי. אנחנו רוצים שקט. תרדו ממנו. צריך לפתור את הבעיות המשפחתיות ביניהם ואחר כך שיהיו רחוקים אחד מהשני וימשיכו בחייהם".