רפי רפאלי, אביה של דוגמנית-העל בר רפאלי, הפתיע כשהתקשר היום (רביעי) לתוכנית "זהבי עצבני" ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" ועדכן את המגיש נתן זהבי על ההתפתחויות בשתי הפרשיות בהן נקשר שמו לאחרונה. "אני כבר שלושה שבועות מתנהל מול הטרדות והצקות של המשטרה, שהתחילו במעצר", אמר, "פעם לשוטרים לא היה ראש בכלל, אבל חשבתי שהתקדמנו ב-35-40 שנה האחרונות. אני מקווה שזה הולך להיסגר. המשטרה הבינה שהשוטרים נתפסו בשקרים עלובים, ואני הולך לתבוע את המשטרה. אף פעם לא ידעתי שהאתיופים עד כדי כך סובלים. רק אחרי שאתה עובר 'סיבוב' כזה אצל השוטרים אתה מבין מה עוברים האתיופים, שאין להם פה".



על התקרית עצמה סיפר רפאלי: "הצילומים שפורסמו, זה מה שהיה. אותה 'מסיבת קריוקי מטורפת' שלי, של חבר שלי ושל שני הילדים שלו, הסתיימה במשטרה עם אזיקים על הידיים והרגליים. דובר המשטרה אמר שלא נאמרה מילה על זה שיש ילדים שנשארו בלי השגחה בבריכה, אבל בצילומים נראה שהחבר שלי צועק' ומתחנן 'הילדים שלי'. אני לא רגיל להיכנס לתחנות משטרה, אבל לא מכובד להיכנס לשם יחף, כי אני יודע שברגע שהם מביאים אותי, מיד, תוך כה דקות, מגיעים צלמי פפראצי. וזה מה שהם עשו. עוד לא הספקתי להגיע לתחנה, כבר הגיעו צלמים וכבר זה היה באינטרנט".






"אותה שוטרת שאזקה אותי ואיימה עלי באקדח, זאת שהייתה שם, היא גם דאגה כל הזמן להחליף שם חוויות ולבדוק מה פרסמו באינטרנט ולגלגל סיגריה מולי ולהסתכל על האזיקים שלי כשאני אזוק יחד עם שלושה שב"חים", הוסיף רפאלי, "אני הולך לתבוע את אותה שוטרת".



על התקרית השנייה, בה הואשם על ידי סגן ראש העיר של הוד השרון שאוים על ידו, אמר רפאלי: "הוא ניסה לעשות קופה על הגב שלי. הוצאתי כסף, הלכתי למכון פוליגרף, כדי להביא אישור אני דובר אמת מוחלטת, שהאמת ברורה לחלוטין, שלא ראיתי אותו מימי, לא פגשתי אותו, לא איימתי עליו ולא קיללתי אותו". על האפשרות שיעזוב את הוד השרון ויעבור לגור בחו"ל הוסיף: "אני מברר בספטמבר על משהו בקפריסין או יוון, לגור שם, שלא יידעו ולא יציקו".


רפי רפאלי. צילום: רפי דלויה
רפי רפאלי. צילום: רפי דלויה