הקטל בדרכים ממשיך: הולך רגל בן 65 נהרג הבוקר (חמישי) מפגיעת משאית ברחוב סוקולוב בהוד השרון. פרמדיקים של מד"א נאלצו לקבוע את מותו. פרמדיק מד"א בועז מלכה שהגיע למקום סיפר: "כשהגענו למקום ראינו גבר כבן 65 מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה עם פציעות רב מערכתיות קשות, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל לצערנו בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום לאחר שככל הנראה נפגע ממשאית שנסעה לאחור".



בתאונה נוספת שהתרחשה הבוקר בן 60 במצב קשה לאחר שעבר אירוע לבבי את במהלך נסיעה ופגע באוטובוס בחדרה. התאונה התרחשה ברחוב ויצמן בעיר סמוך לבית יד לבנים. צוותי הצלה שהגיעו למקום העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, ובהמשך פינו אותו לבית החולים "הלל יפה" בחדרה.



ביום שלישי האחרון רכב שהתנגש בתחנת אוטובוס הביא למותה של אישה בת 40. בתאונה, שאירעה סמוך למחלף אולגה בכיוון דרום, נפצע גם צעיר כבן 26 באורח בינוני. הוא פונה לבית החולים "הלל יפה" בחדרה. בתוך כך נסיבות התאונה נבדקות.



פרמדיקית מד"א, מור אשכנזי, שהגיעה למקום, סיפרה: "כשהגענו למקום ראינו על שולי הכביש, סמוך לתחנת האוטובוס שהייתה מפורקת לגמרי אחרי שנפגעה מרכב, שני פצועים שוכבים. אישה כבת 40 הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ותוך דקות נאלצנו לקבוע את מותה. הפצוע השני, צעיר כבן 26 שנפצע בגפיים, טופל במקום ופונה לבית החולים 'הלל יפה' הסמוך".



מוקדם יותר באותו יום גבר כבן 50 נהרג לאחר שמכוניתו התנגשה באוטובוס באזור ואדי עארה. למקום התאונה, שאירעה על כביש 65 סמוך לצומת משמר הגבול, הגיעו כוחות כיבוי אש שחילצו את נהג הרכב הפרטי. הוא הועבר לכוחות מד"א במצב קשה, ומת מפצעיו בדרכו לבית החולים.