בנימין (פואד) בן אליעזר ז"ל הלך לעולמו ביום ראשון האחרון. מי שפיקד על סיירת שקד, היה יושב ראש מפלגת העבודה, כיהן כשר הביטחון והתשתיות וכמעט היה נשיא, סיים את חייו בחקירות משטרתיות ויום אחרי מותו, מי שהיה חברו למפלגה, יוסי ביילין טען נגדו שהיה "פוליטיקאי דורסני, שלא היה צריך להיות מועמד לנשיאות". בני משפחתו של בן אליעזר התראיינו לערוצים 10 ו-2 היום (שישי), שם הם דיברו על האובדן, על פואד שמחוץ לפוליטיקה ועל הכעס על ביילין.



דולי בן אליעזר, אישתו סיפרה על הפגישה כשבא לנחם אותה כשבעלה הקודם נפל. "הוא עמד בדלת", היא סיפרה, "וכמעט התעלפתי, בקליק הראשון ידעתי שהשתנו חיי, שנינו ידענו". בהמשך סיפרה דולי כי לא תמכה במירוץ לנשיאות, וכי כי האינטואיציה שלה הזהירה אותה, "לא הייתי בעד המירוץ לנשיאות. אבל אחרים היו בעד וניצחו, אסור לגברים לבעוט באינטואיציה נשית".



יוסי ביילין, צילום: אמיר לוי, פלאש 90
יוסי ביילין, צילום: אמיר לוי, פלאש 90



"בילדותו פואד היה ילד לוחם, הוא היה דופק על דלתות החנויות של הערבים בשבת ואמא שלו פחדה שיהרגו אותו., הוא היה חסר פחד, וגם עכשיו הוא לחם, אדם אחר במצבו היה הולך עשר שנים לפניו", היא סיפרה, והבהירה שמבחינתה, פואד היה זכאי בעיני הציבור. כשנשאלה דולי איך היא תרצה שבעלה ייזכר אמרה שלדעתה הוא ייזכר "כלוחם ואדם עם לב ענק. אולי המשטרה והפרקליטות שמו כוכבית ליד שמו, אבל לא העם, אצל העם אין כוכבית. כשאדם כמו יוסי ביילין מחכה עם הביקורת שלו עד שפואד ימות, זה אומר עליו הרבה מואד. תהיה גבר ותתמודד כשהוא חי". לסיכום אמרה דולי שפואד עד הרגע האחרון האמין שהוא ייצא זכאי.