"כל מי שהיה במרכז הבניין, איפה שהבור נפער, נפל למטה. באזור שלי היו כ-17 איש. ראיתי אנשים יוצאים מההריסות", כך סיפר מיכה לוין (38), עובד במקום, בחניון ברמת החייל שקרס הבוקר (שני). לדבריו, "לא הבנו מה קורה. חלקי תקרה החלו ליפול עלינו, רצנו מהר לחדר המדרגות הבנו שהכל הולך להתפרק. הגענו לדלת הכניסה ושמענו בום גדול". לוין סיפר עוד כי הבוקר היה טרקטור קטן שנסע במקום וגרם לוויברציות ברצפה. 

ואילו עדי ראיה, שעובדים באזור סיפרו למעריב אונליין מה הרגישו בעת הקריסת הבניין. "חשבנו שזו רעידת אדמה, אבל אז רצנו לחלון וראינו שכל החניון איננו", כך סיפרו חגית גולן ורונית מיכאל, עובדות בחברת bewell, הסמוכה לזירה בעקבות קריסת החניון ברמת החייל. לדבריהן, "המנוף היה בפנים וכל הקומות עליו, הכל קרס. עלינו ישר לגג ושם ראינו שהמנוף היה קבור באדמה". 



סופיה כצמן, עובדת בחברת תיירות מרפא ברמת החייל, סיפרה: "בדיוק יצאתי מהמשרד ובמעלית הרגשתי בום ותהיתי אם זו רעידת אדמה. יצאתי וראיתי ענן של אבק, אנשים רצו בפאניקה והתחלתי לשאול מה קרה וסיפרו לי שהחניה קרסה ואז התחילו להגיע אמבולנסים".


 


אילנית, עובדת במשרד פרסום לא חשה את הרעידה בעת נפילת המנוף: "התקשרו אלי ואמרו לי לראות את החדשות כי לא ידעתי מה קרה. יצאתי ברגע ששמעתי את הסירנות".





אלכס, עובד כמעצב באזור: "הרגשנו רעידה, חשבנו שזו רעידת אדמה. כולם יצאו מהמשרדים וראינו הרבה אבק". ואילו עובד בבניין סמוך למקום האירוע סיפר כי "ישבנו במשרד והיה רעש, הסתכלנו מהחלון וראינו ענן אבק אפור גדול. לא ראו כלום, כאילו סופת חול ואז עלינו לגג וראינו שהגג של החניון שבונים כבר שלוש שנים קרס ונשאר בור ענק. ראינו את הפועלים רצים והם משו פועל פצוע שכנראה היה בפתח. לאמבולנסים לקח להגיע 20 דקות".




רן וייכמן שהיה עד ראייה לאסון, סיפר: "הבניין רעד, רואים כעת את הפיר ענק והזירה מלאה בהמון שוטרים, אי אפשר להיכנס אליה. פתאום האדמה רעדה, יצאנו החוצה והכל התמלא אבק מעוצמת הקריסה. החניון עצמו שהיה באתר קרס ואי אפשר כרגע להגיע לאזור". עוד אמר: "קשה לי להגיד כמה אנשים היו שם, זה אתר בניה גדול, אף אחד לא נכנס כרגע לתוך הפיר, אי אפשר להיכנס, רק חלק קטן מאוד לא קרס, שם החללים קרסו. אני רואה עכשיו עוד אבנים נופלות מהקירות התומכים". 
 
פאראמדיק מד"א דוד סויסה שהגיע למקום, טיפל בפצועים ופינה את הפצוע שנפגע קשה, סיפר: "כשהגענו למקום בכוחות גדולים הכוללים ניידות טיפול נמרץ, אמבולנסים ואופנועי מד"א הייתה במקום המולה רבה, חילצנו אלינו מספר פצועים מאתר הבנייה שקרס, ביצענו מיון רפואי ראשוני והענקנו לפצועים טיפול רפואי בשטח ופינינו אותם לבתי החולים איכילוב, תל השומר, ובילינסון. הפצוע שפונה לאיכילוב במצב קשה סבל מחבלת ראש והפצועים הנוספים נפצעו באורח קל".
 
 
בעקבות האירוע, הרשת הסלולרית באזור קרסה למספר דקות. מדובר באתר בנייה שנמצא באחריות אפריקה ישראל שזכתה במכרז תכנון הקמה והפעלה של חניון על קרקע עירונית. בתום כ-20 שנה צפוי החניון לעבור לניהול אחוזות החוף. נציגי העירייה הגיעו לשטח.