מכת תאונות הדרכים ברחבי הארץ: רוכב אופנוע בן 30 נמצא הערב (חמישי) ללא רוח חיים ליד הכניסה לאזור התעשייה של הישוב עומר בנגב. חובשים ופרמדיקים של מד''א שהגיעו למקום ניסו לבצע בו פעולות החייאה אך נאלצו לקבוע את מותו. פראמדיק מד"א, יחזקאל מרדכי שהגיע למקום סיפר: "ראינו גבר כבן 30 מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה עם פציעה רב מערכתית קשה. בתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו במקום".



מספר שעות לאחר מכן, רוכב אופנוע כבן 20 נפצע מפגיעת רכב ברחוב בן ציון גליס בפתח תקווה. פרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו את הצעיר לבית חולים בלינסון כשהוא במצב בינוני עם חבלת בטן. כמו כן, פונתה מהתאונה פצועה נוספת, כשהיא במצב קל. 

לפני כשבוע, נהרגה אישה כבת 40 לאחר שרכב התנגש בתחנת אוטובוס בכביש החוף. באותה התאונה, שאירעה בסמוך למחלף אולגה לכיוון דרום, נפצע גם צעיר כבן 26 באורח בינוני והוא פונה לבית החולים "הלל יפה" שבחדרה עם חבלות בגפיים. פרמדיקית מד''א, מור אשכנזי שהגיעה למקום, סיפרה אז: "כשהגענו למקום ראינו על שולי הכביש, סמוך לתחנת האוטובוס שהייתה מפורקת לגמרי אחרי שנפגעה מרכב, שני פצועים שוכבים. אישה כבת 40 הייתה מחוסרת הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ניסינו להעניק לה טיפול רפואי אבל הפציעה הייתה קשה מאוד ותוך דקות נאלצנו לקבוע את מותה".



התאונה על כביש החוף. צילום: בטש וחרום בלבד.
התאונה על כביש החוף. צילום: בטש וחרום בלבד.



באותו היום, גבר כבן 50 נהרג לאחר שמכוניתו התנגשה באוטובוס באזור ואדי עארה. למקום התאונה, שאירעה על כביש 65 סמוך לצומת משמר הגבול, הגיעו כוחות כיבוי אש שחילצו את נהג הרכב הפרטי. הוא הועבר לכוחות מד"א במצב קשה, ומת מפצעיו בדרכו לבית החולים. למקום התאונה, שאירעה על כביש 65 סמוך לצומת משמר הגבול, הגיעו כוחות כיבוי אש שחילצו את נהג הרכב הפרטי. הוא הועבר לכוחות מד"א במצב קשה, וכאמור נקבע מותו בדרכו לבית החולים. 

פרמדיק מד"א, אבירן אשכנזי, אשר טיפל בפצוע, אמר אז כי "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד בין רכב פרטי ואוטובוס. נהג הרכב נלכד כשהוא מחוסר הכרה עם פציעה רב מערכתית. תוך כדי פעולות החילוץ המורכבות הענקנו לו בשטח טיפול רפואי ראשוני שכלל הנשמה ומיד כשהוא חולץ פינינו אותו לבית החולים במצב אנוש. לצערנו, במהלך הפינוי מצבו הדרדר ונאלצנו לקבוע את מותו".