קשיש כבן 80 נהרג בשריפה שפרצה בדירה בקומה השנייה בבניין מגורים ברחוב דוד פינסקי בחיפה. לאחר פעולות הכיבוי אותר הקשיש שהיה לכוד בדירה ונקבע מותו. שלום לוי שפיקד על הארוע, סיפר: "כשהגענו למקום הבחנו כי יש בתוך הבית בערה עזה וקרינת חם גבוהה. מדובר בבית מגורים דו קומתי ועשן נצפה יוצא מהחלונות. הצוותים אשר חשו למקום ביצעו פעולות כיבוי ראשוניות על מנת שניתן יהיה להמשיך ולחדור פנימה".



לדבריו, במקביל לכך "החלו בפעולות סריקה אשר במהלכן אותר גבר מבוגר כשהוא ללא הכרה, באחד מחדרי הקומה העליונה. לוחמי האש הוציאו את הלכוד מהדירה. לצערנו הרב בתום פעולות גורמי הרפואה נקבע מותו".



לפני כשבוע חולצו שני בני אדם חולצו מתוך דירה שעלתה באש ברחוב אשר בראש בבאר שבע. השריפה התרחשה בקומה השנייה בבניין שבו שבע קומות. רס"ר מוטי בנימיני, מפקד הצוות הראשון שהגיע לזירה, סיפר כך: "כאשר הגעתי למקום זיהיתי כי ישנם שני אנשים עומדים מחוץ לחלון, האישה הוציאה את ראשה מהחלון וצעקה 'אני מתחננת, תצילו אותי'. כאשר הגעתי לחלון, העשן היה סמיך והחום היה גבוה. הגבר עמד על אדן החלון וביקש שאחלץ את בת זוגתו, הוא עזר לה לעלות, כיסיתי את פניה במסכת חום כדי למנוע פגיעה בפניה, והחלנו לרדת. הגבר עלה על הסולם והחלנו לרדת יחד. כאשר ירדנו לקרקע, צוות הרפואי שהמתין למטה החל בטיפול המחולצים".