העיר עכו שקעה בסוף השבוע באבל, לאחר היוודע דבר מציאת גופותיהם אמש, של אולג מישאלוב (40) ורוסלן איסקוב (29), שנהרגו באסון קריסת החניון בתל אביב. אולג ורוסלן עבדו יחד בהתקנת דלתות בחניון ברמת החייל. אולג היה זה שגייס את חברו הטוב לעבודה. אולג אותר ראשון ואשתו יאנה הגיבה: "אני לא יודעת מה אעשה עם הילדות עכשיו. אולג מת... למה הוא מת...".



אם בימים האחרונים ליאנה עוד היתה תקווה ועם התחושה הזו היא ניהלה סוג של דו שיח עם הסובבים אותה כדי להבין מה קורה. היום נראה כי חרב עליה עולמה לאחר שנותרה לבדה עם שתי בנותיה. אחרי היוודע דבר האסון היא מיהרה לבית אמו של אולג, שם עשרות בני משפחה, חברים ומכרים ניסו לנחם את האם והרעיה הכואבות.  היא סיפרה כי כל העת התחמקה מהשאלות של הבנות ולעתים נאלצה לשקר להן. "אמרתי להן "ש'אבא חי... הוא בבית חולים' וקיוויתי לטוב".



במשפחת איסקוב התקשו לקבל את הבשורה המרה. בעוד שבועיים וחצי היתה אמורה ילנה לחגוג עם אחיה התאום רוסלן את יום הולדתם ה-29. "היינו חוגגים כל שנה ב-27 לספטמבר יום הולדת יחד", אמרה. "זה פשוט לא נתפס, הלב נקרע לחלקים", כתבה איסקוב בדף הפייסבוק שלה.



משפחת איסקוב שבעה בטרגדיות. לפני מספר שנים מת אבי המשפחה, ואחריו הלך לעולמו האח הבכור. ההודעה אל מציאת גופתו של רוסלן פשטה במהירות ולבית המשפחה הגיעו במהירות מאות רבות של חברים ובני משפחה.



אחותו של רוסלן, אורית, סיפרה כי לפני שיצא לשוק העבודה היה אחיה בשירות קבע במחנה 80 - תחילה בתור מפקד של טירונים וטירוניות. במהלך שירותו נבחרת לחייל מצטיין וקיבל את אות הנשיא. "הוא אהב לרקוד ריקודים קווקזיים מסורתיים ואהב גם לצייר", סיפרה אורית, "ועכשיו הלב נקרע".



"זה כמו חלום שחור", כתבה מאוחר יותר בעמוד הפייסבוק שלה. "אני לא מאמינה שבורא עולם לקח אותך מאתנו. מצטערת שלא עניתי לשיחה האחרונה. אתגעגע לצחוקים ולטיולים, תהיה חסר. הלב נקרע... אנחנו מודים לכל החיילים ואנשי הביטחון שניסו לחלץ אותו ולכל עם ישראל על התפילות. זו השבת השחורה".



איסקוב ומשפחתו עלו ארצה מאזרבייג'אן, כשרוסלן היה בן ארבע, והתגוררו בעכו. רוסלן הותיר אחריו את האם אסתר, אישה, ילדה ושישה אחים. מישאלוב הותיר אחריו אישה ושתי בנות. מועד ההלוויות של השניים טרם נקבע.



מוקדם יותר היום אותרה גופת הנעדר האחרון ולאחר זמן מה חולצה מבין ההריסות. צוות של מד"א קבע את מותו של הנעדר ופינה את הגופה למכון לרפואה משפטית באבו כביר.