המשטרה תגיש כתב אישום נגד אסף רז, מאמן כדורעף מתל אביב, החשוד בניהול מערכים יחסים אסורה עם קטין בן 15 אותו אימן לפני כשנתיים בקבוצת ק.ק. תל אביב, כך התיר היום (ראשון) בית משפט השלום בתל אביב לפרסום. בינתיים שוהה רז במעצר ובאותו המעמד מתכוונת המשטרה לבקש את הארכת מעצרו עד תום ההליכים נגדו.



מהחקירה שהתנהלה במרחב ירקון במשטרה, עולה החשד לפיו במשך כחצי שנה ועד לפני כשלושה חודשים, ניהל רז מערכת יחסים רומנטית עם קטין ששיחק בקבוצה אותה אימן בעבר. על פי החשד, מערכת היחסים בין השניים נמשכה גם בתקופה שרז כבר לא עבד באותו מועדון. במשטרה מייחסים לרז עבירות של מעשה מגונה בקטין וכן הדחה של קטין לעסוק בזנות לכאורה.



נגד רז, הנחשב כמאמן מוכר שמאמן בשנתיים האחרונות במועדון הפועל ירושלים, ובעברו גם אימן בהולנד, הוגשו בעבר מספר תלונות על ידי הורים לשחקנים ואלו אף נדרשו למסור עדות במשטרה, אולם הליכים אלו לא הבשילו לכדי הגשת כתב אישום וזאת אחרי שרז עזב את אותם מועדונים בהם עבד.



עתה נטען כי רז מחזיק ברשותו הקלטות של אביו של הקטין המתלונן ובהן, לטענתו, מנסה האב לסחוט ממנו כספים כדי שלא יפיץ את החשדות נגדו בתקשורת. ממועדון הפועל ירושלים נמסר כי הם תומכים במאמן ומנסים לעזור לו.