רבים מתכשיטיה של אשת הנדל"ן ענבל אור יעמדו למכירה פומבית באירוע שיערוך עורך הדין איתן ארז, המשמש כמפרק של החברה שהייתה בבעלותה. בראיון סוער לבן כספית ואריה אלדד ב"רדיו ללא הפסקה 103FM" אמרה אור: "אני מתמודדת ונלחמת כמו שתמיד אני עושה. אני לא חיה סמלים ולא תכשיטים. תכשיטים תמיד אפשר לקנות עוד. אני חיה את האמת, ומה שחשוב זה כספם של הרוכשים שהשקיעו בענבל אור והם צריכים לקבל את הכסף בחזרה. כל כך הרבה דברים ושחיתויות קורים אצלנו במדינה, זה פשוט מזעזע. אני רואה את זה היום מבפנים. הרבה אנשים לא יודעים שהחברות שהיו בשליטתי אחת עשרה שנה נוהלו 'פיקס', הכל מצוין. מסרנו דירות. מכרתי דירות לזוגות צעירים שמתגוררים שם היום, במחירים שנמוכים ממחירי השוק".



אור: "למישהו הפריע שאני מוכרת דירות בזול. הבת של המזכירה של השופט אורנשטיין עובדת אצל המפרק. יש לי יותר נכסים מהתחייבויות, במאה מיליון שקל. אני נלחמת למען הרוכשים". עוד טענה אור כי למפרק, איתן ארז, אינטרס כספי וכי במקום לתת כסף לנושים ולרוכשים, הוא ייקח את הכסף לכיסו. "המפרק עשה שלוש פעולות על מנת לדאוג שלא יהיה לי ייצוג. הוא הכניס אותי לכינוס זמני. מי שיש לו כל כך הרבה נכסים, ללא חובות באופן אישי, מכניסים אותו לכינוס? זה על מנת שלא תהיה לי היכולת הכלכלית לשלם ליועצים. דבר נוסף, הוא משחיר אותי מול דעת קהל, ענבל גנבת, פושעת". 






עוד טענה אור כי למפרק, איתן ארז, אינטרס כספי וכי במקום לתת כסף לנושים ולרוכשים, הוא ייקח את הכסף לכיסו. "המפרק עשה שלוש פעולות על מנת לדאוג שלא יהיה לי ייצוג. הוא הכניס אותי לכינוס זמני. מי שיש לו כל כך הרבה נכסים, ללא חובות באופן אישי, מכניסים אותו לכינוס? זה על מנת שלא תהיה לי היכולת הכלכלית לשלם ליועצים. דבר נוסף, הוא משחיר אותי מול דעת קהל, ענבל גנבת, פושעת".

בנוסף טענה לניגוד עניינים כאשר סיפרה שאחת העובדות של ארז, חגית, היא ביתה של מזכירת השופט אורנשטיין המנהל את המשפט. "יש כאן דברים לא כשרים שנעשים במערכת המשפט. צריך לעשות חקירה ולבדוק מה קורה שם באמת. אחד הרוכשים הגיע בטענה שהעביר לחברה מאה אלף שקלים. הוא והמפרק הגיעו להסכם גישור ואז קובע השופט, בלי להתייחס אלי כי אני לא מיוצגת, אני לא קיימת, תעבירו לאדון 150 אלף שקל בפסק דין. מה זה העוד 50 אלף שקל? לאן זה הלך?".



"מפיצה טענות הזויות" 



על בנק מזרחי, בו התנהלו חשבונות הקבוצה, אמרה אור: "בנק מזרחי החליט לסגור את חשבונות הקבוצה, גם כשיש כספים, ולחולל צ'קים, עשרות צ'קים, ביום אחד, בלי הסבר, בלי התרעה. איך אנחנו קוראים לזה, אם לא מישהו שילם שם למעלה בשביל לגרום לחברות האלה לקרוס ולפגוע בכל כך הרבה אנשים, בציבור כל כך רחב?".

מדוברות בתי המשפט נמסר: "הדברים אינם ראויים לתגובה", ובבנק מזרחי סירבו להגיב.

תגובתו של עו"ד איתן ארז: "ענבל אור חיה בעולם משלה, שאין לו כל קשר למציאות. בית המשפט קבע שהיא הוליכה שולל מאות לקוחות, הציגה מצגי שווא, השתמשה במסמך מזויף כלפי בנק מזרחי, פלשה לנכס שלא שלה והעלימה מע"מ ב-20מיליון שקל ועוד כהנה וכהנה. רק היום קבע בית המשפט שהיא מעכבת בניית 100 דירות בפרויקט "אור על הפארק" ברמת גן ולכן חייב אותה הפקדת ערובה להוצאות.

עוד הוסיף עו''ד ארז כי ענבל אור מפיצה טענות סרק: "אין זה מכבודי להתייחס לטענותיה ההזויות. היא מפיצה בדיות בהסתמך על כך שלא ניתן להגיש נגדה תביעת לשון הרע כיוון שהיא פושטת רגל. אני אמשיך לבצע את תפקידי בנאמנות עבור הנושים שאור השאירה חסרי כל, ואני מאחל לה בריאות".