נכדו של הנשיא התשיעי שמעון פרס, נדב פרס, סטארטאפיסט בן 34, סיפר היום (רביעי) בבית החולים על המצב במשפחה לאחר האירוע המוחי שפגע בסבו, ועל יחסיו אתו. "למרות לוח הזמנים הלחוץ שלו, הוא גם סבא פרטי שלי ולא רק סבא של המדינה. היו לי הרבה רגעים פרטיים עם איתו כסבא. הוא סבא מדהים. היה אתו כל מה שנכד יכול לבקש: גלידה, ספארי, בריכה, טיולים. כל מה שאפשר לקבל מסבא טוב", סיפר פרס. 
"אנחנו כולנו סביב המיטה שלו כל הזמן", אמר פרס. "אני מקווה שהוא יתאושש ונמשיך לבלות אתו. סבא לא אדם שנוטה להתרגש מעניינים בריאותיים, ואני מאמין שהוא ייצא מזה ויגיד שזה היה 'שטויות'. זה מה שהוא העביר לכולנו, את האופטימיות שלנו". 

נדב פרס. "הוא סבא מדהים". צילום מסך: לינקדאין
פרס הסטארטאפיסט סיפר על שיחותיו על טכנולוגיה עם הנשיא לשעבר. "היו לי שיחות רבות עם סבא על טכנולוגיה וננו-טכנולוגיה. יש תחומים שהוא מתמצא הרבה יותר ממני", הוא צחק. "הוא מסתכל בפייסבוק ובסנאפצ'אט כמו איש הייטק".

פרס ביקש להודות לציבור הרחב על הבעות הדאגה והאיחולים. "אנחנו נרגשים מהערבות ההדדית בעם הזה. אנחנו סביב המיטה שלו ומנסים לעמוד. אנחנו שפחה חזקה ומלוכדת. כולנו אופטימיים, דואגים לו מאוד ואוהבים אותו".