חובשים ופרמדיקים של מד"א הוזעקו הערב (רביעי) לרחוב אחוזה ברעננה כדי לטפל בפצוע דקירה. פרמדיק של מד"א אוהד ביין שטיפל בפצוע סיפר: "על המדרכה סמוך לתחנת אוטובוס שכב גבר כבן 30 בהכרה מלאה כשהוא סובל ממספרי פצעי דקירה בגופו. הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מהיר בשטח ופינינו אותו לבי"ח תוך המשך הטיפול הרפואי, בדרך הוא תקשר אתנו ומצבו הוגדר בינוני עד קשה ויציב". מאוחר יותר, עודכן מצבו כקל-בינוני.



"ישבתי בתחנת האוטובוס שלפתע הגיע ערבי ודקר אותי בבטן". מסר צעיר בן 29 לחובשים כרגע לפני שפינו אותו עם דקירות בבטנו לבית החולים מאיר בכפר סבא. הפרמדיקים שטיפלו בו בשטח ציינו בנוסף, כי מדובר בבחור נורמטיבי שמשתף פעולה ומספר על מה שאירע אך אינו יודע להסביר את נסיבות התקיפה נגדו.



כוחות גדולים של משטרה ממרחב השרון נמצאים כעת בזירה וסורקים את האזור בניסיון להתחקות אחר חשוד במעשה. בשלב הראשוני לא פסלו במשטרה כי מדובר באירוע פח''ע, אלא שמאוחר יותר התברר כי מדובר באירוע פלילי. 



רק לפני ארבעה ימים נדקר בחיפה נתין זר בשנות ה-20 לחייו במהלך קטטה ונפצע באורח קשה. הצעיר שנדקר בפלג גופו העליון ברחוב חלוצי התעשייה ופונה לקבלת טיפול רפואי. עם קבלת הדיווח חוקרי תחנת זבולון פתחו בחקירת הנסיבות ובסריקות אחר המעורבים.