חקירה במשטרה נפתחה נגד תושב נתניה בן 37 החשוד כי התחזה לצלם דוגמניות ואנס נערות. החקירה נפתחה לאחר שקטינה מנתניה התלוננה לאחרונה שנענתה להצעתו של חשוד שהציג את עצמו כצלם דוגמניות ונפלה קורבן ליחסי מין שקיים איתה לכאורה, כחלק משיטת הפעולה השלו. במשטרה חושדים כי החשוד נהג בדרך דומה גם במקרים אחרים וככל הנראה ישנן קטינות נוספות שנפלו ברשתו של החשוד לאחר שהתפתו להצעותיו וחשקו בעולם הזוהר.



לפי המשטרה, לחשוד אין כלל רקע בעולם הדוגמנות והוא איננו מוכר בתחום הזה וקוראת היום (חמישי) לנערות נוספות שהצלם יצר עמן קשר ונפלו קורבן למעשיו - לפנות ולהתלונן. החקירה נמשכת ומעצרו של החשוד הוארך עד ליום ראשון הקרוב. 



אמש דווח בחדשות 10 על צעירה בת 20 תושבת ירושלים התלוננה בפני רבני פורום תקנה כי דוידי פרל, ראש מועצת גוש עציון, תקף אותה מינית. על פי הדיווח של הכתב רועי שרון, הצעירה פנתה לפני כמה חודשים לרבני הפורום הפועלים נגד תופעת פגיעות מיניות בחברה הדתית, וסיפרה להם כי דוידי פרל פגע בה פיזית כמה פעמים. בידיעה נמסר כי רבני הפורום עדכנו את היועץ המשפטי לממשלה, אביחי מנדלבליט, על תלונתה של הצעירה נגד פרל וקיבלו את אישורו לפעול בנושא. פרל הוא תושב היישוב אלון שבות ובנו של רב המקום, הרב גדעון פרל.



דוידי פרל. צילום: אריאל בשור
דוידי פרל. צילום: אריאל בשור



כזכור, בחודש שעבר הגישה פרקליטות מחוז ירושלים כתב אישום נגד אלון שמיר, בן 50 מירושלים, באונס וביצוע מעשים מגונים ובעילת קטינה, בשלוש אחיות בהן טיפל, בנותיהם של זוג חברים שלו ושל משפחתו. שמיר הואשם כי במשך שנים ניצל את מצוקתן הרגשית של האחיות, כיום בנות 27, 25 ו-20, ואת אמונם של הוריהן בו, לצורך סיפוקו המיני. המעשים לכאורה נחשפו לאחר שהאחיות שוחחו ביניהן על מה שהתרחש ב"טיפול" וסיפרו על כך לאביהן.