נשיא המדינה ראובן ריבלין ביקר הערב (שבת) את קודמו בתפקיד, שמעון פרס, המאושפז בבית החולים שיבא בעקבות אירוע מוחי שעבר. בהצהרה לתקשורת אמר ריבלין: "לפני כשעה יצאה שבת שבה בטח נשאו בכל העולם תפילות מיוחדות לרפואתו של שמעון פרס. פרס הוא לא סמל. הוא נוכח כל כך מוחשי בכל ישותו גם לגבי הציבור בישראל. אני יכול לומר לגבי כנשיא שבא בעקבותיו וירש את מקומו, אני מוכרח לומר שהוא איש שנמצא בכל מקום בארץ ומעורב בכל נושא. לכן כולנו יחד נתפלל לשלומו".



עוד אמר ריבלין: "באתי היום בערב לחזק את המשפחה וכמובן לעודד אותה ולהביע את הערצת העולם כולו, שאין אדם שאינו מתקשר והם עונים לו מקטן ועד גדול, מילד ששולח ציור ועד לאפיפיור. כולנו תקווה שנראה את הנשיא התשיעי מחלים".


מנהל בית החולים שיבא, פרופ' יצחק קרייס, עדכן על מצבו של הנשיא לשעבר: "מר פרס ביום הרביעי לאחר האירוע. מצבו יציב אך עדיין קשה. מחר נבצע בדיקת סי.טי כדי לקבל את ההחלטות בנוגע להמשך הטיפול".



מלשכת הנשיא התשיעי שמעון פרס ובית החולים שיבא מבקשים לעדכן כי עם צאת השבת,  נותר מצבו הבריאותי של פרס ללא שינוי - קשה אך יציב, הרופאים ממשיכים בטיפול מקיף. מחר בבוקר תתבצע הערכת מצב נוספת הכוללת בדיקת ct, ובהתאם לכך יחליטו הרופאים לגבי המשך הטיפול. 

כזכור, הנשיא התשיעי, בן ה-93,  הובהל ביום שלישי לבית החולים לאחר שעבר אירוע מוחי. בתחילה היה חשש לחייו, אולם לאחר יממה מצבו התייצבמאז הוא נמצא ביחידה לטיפול נמרץ במצב קשה אך יציב.