תאונת דרכים קשה התרחשה היום (ראשון) בכביש 1, באזור מחלף חמד, כאשר רכב פרטי התהפך על צידו והחל להתלקח. הנהג הצליח לצאת מהרכב בכוחות עצמו כשהמכונית החלה לעלות באש, והוא עצמו נפגע באורח קל באירוע. כוחות גדולים של משטרה וצוותי כיבוי במקום. בתחילה הכביש נחסם לתנועה אך כעת ניתן לנסוע בו כרגיל.






מוקדם יותר היום רוכב אופנוע כבן 25 נפגע באורח קשה מרכב בכביש 75 סמוך לבית שערים לכיוון צומת נהלל. הוא פונה לבי"ח רמב"ם כשהוא בהכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית. 



רק אתמול אירעו שתי תאונות דרכים קשות בהן שני צעירים כבני 25 מצאו את מותם. בתאונה שאירעה בכביש 1, סמוך למחלף חמד, רכב התהפך והתנגש בגדר ההפרדה, כתוצאה מכך נפצעו קשה שלושה צעירים, שכאמור מאוחר יותר נקבע מותו של אחד מהם. כוחות ההצלה העניקו במקום טיפול רפואי לפצועים ופינו אותם לבית החולים הדסה עין כרם. בין הפצועים, גבר כבן 30 פונה במצב קשה עם פגיעה רב מערכתית כשהוא מורדם ומונשם וגבר נוסף כבן 30 פונה במצב בינוני-קשה עם פגיעות בחזה.



חובש רפואת חירום במד"א, ליאור שאשא, שהגיע למקום סיפר: "מדובר בתאונת דרכים קשה מאוד, כשהגעתי למקום ראיתי את הרכב מרוסק בקורות הבטון שהיו בשולי הכביש מעבר למעקה. בתוך הרכב שהתחיל לעלות באש נלכד צעיר כבן 30 כשהוא מחוסר הכרה, מיד התחלנו בכיבוי הרכב על מנת לחלץ את הפצוע, בתוך רגעים ספורים בסיוע צוותי מד"א נוספים וכוחות כיבוי אש חילצנו אותו, הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני מציל חיים בשטח והוא פונה לבי"ח בניידת טיפול נמרץ כשהוא מורדם ומונשם".



זמן קצר לאחר מכן, נהרג צעיר נוסף כבן 25 בהתהפכות רכב סמוך לאתר הפסולת דודאים שבנגב. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותו של הצעיר ופינו לבית החולים סורוקה שני פצועים נוספים במצב קל.



אנדריי וסקו, פרמדיק מד"א שהגיע למקום, סיפר: "סמוך לכביש הראשי חברנו עם רכב פרטי שהוביל אותנו לדרך צדדית, כשהגענו ראינו את הרכב היה הפוך ומעוך. הפצוע שכב מחוץ לרכב כשהוא מחוסר הכרה עם פציעת ראש קשה מאוד, ניסינו להעניק לו טיפול רפואי אבל הפציעה שלו הייתה קשה מאוד ובתוך זמן קצר מאוד נאלצנו לקבוע את מותו במקום. שני פצועים נוספים מהתאונה טופלו בשטח ע"י צוותים נוספים של מד"א ופונו במצב קל לבי"ח".