תמונות אינטימיות של שדרנית הטלוויזיה שרון פרי הופצו ברשת ומסעירות את המדינה. "אני עוברת את זה", סיפרה פרי לבן כספית ואריה אלדד ב"רדיו ללא הפסקה 103FM". "אתמול זה היה שוק מאוד גדול, סערת רגשות, תחושה מאוד מאוד לא נעימה. היום אני הרבה יותר טוב כי אני מבינה שאין ברירה אחרת ואני לא אשמה בשום דבר. אז מה לעשות? להתחבא? אני לוקחת אחריות מלאה על עצמי".



"אתמול נגנב ממני הטלפון הסלולרי בחוף הים", סיפרה פרי, "עושה רושם שהגנב ארב לי, עקב אחרי. יצא לי כמה פעמים לגשת לרכב, לפתוח ולסגור. בפעם השלישית, ששכחתי משהו ברכב ושוב הלכתי אליו, הוא פשוט עקב אחרי, כשעשיתי מין סיבוב כזה והוא פשוט חיכה להזדמנות. בהתחלה זה היה ברמת הגניבה והלכתי למשטרה, שם הגשתי תלונה על גניבת התיק, המסמכים והטלפון. אחר כך, כשהבנתי מה קורה והתחלתי לבטל כרטיסי אשראי, הוא התחיל להגיב בשמי בפייסבוק. ואז נדלקו לי כל הנורות האדומות והתחלתי לחסום כל מה שאני יכולה לחסום, רק שלא הספקתי".






"אני מקווה שאנשים הקשיבו לבקשות שלי לא להפיץ את התמונות", הדגישה פרי. "אני לא יודעת אם אנשים מפיצים או לא, כי אני לא בטלפונים שלהם. אני יודעת שהרבה אנשים העלו פוסטים מאוד תומכים בכל דרך אפשרית. אי אפשר לעצור את זה, זה חוסר שליטה מוחלט, זה בדיוק העניין. יש את עניין הרשתות החברתיות והוואטסאפים ולא באמת אפשר לעצור את זה. אין לי שום דרך לעצור את זה, אלא להגיע לאותו אדם שעשה את זה, כי זה בכל מקום. הצרה הגדולה היא שהוא נכנס לחשבון האינסטגרם האישי שלי והעלה את זה כאילו בשמי, דרך הטלפון, מהאפליקציה בלי צורך בסיסמה. ברגע שכביכול אני מעלה בעצמי תמונות חושפניות זה למעשה מגדיל את הבעיה".



שרון פרי. צילום: מתוך אינסטגרם



"המשטרה כל הזמן מעדכנת אותי, זה הגיע למחלקת סייבר", ציינה פרי. "אני מקווה שיעשו את העבודה וימצאו. אני רוצה שימצאו אותו. יש בי רצון עז שימצאו את הבן אדם הזה. מה שקרה כבר קרה, התמונות כבר בחוץ. הכל בסדר והגל הזה יעבור ואני בטוחה שעוד כמה ימים אף אחד לא יזכור את זה, אבל אני רוצה שאותו אדם ייתפס ויבוא על עונשו. הגיע הזמן שמישהו ישלם מחיר, רק שאני לא בטוחה שהמחיר יהיה מספיק כבד, למען יראו וייראו, זה העניין. אני חושבת שצריכים להפסיק את הטירוף הזה של הוואטסאפים ושל הפצה המטורפת הזו בכל רשת אפשרית. או במילים אחרות, להפסיק להיות מרושעים, אנחנו מסוגלים לזה? אני לא יודעת".