מאות ילדים, נערים והורים מפתח תקווה, ביניהם גם ראש העירייה איציק ברוורמן וחברי מועצה, הגיעו הערב (שני) למסיבת בר המצווה של רובן מלקורוב, תלמיד כיתה ז' בחטיבת הביניים ברנר בעיר. ההמונים שהגיעו להשתתף בשמחתו של הנער נענו לצו השעה, בהודעת מסרון שנשלחה בקבוצות ווצאפ בין התושבים בעיר, וזאת אחרי שכארבעים מתלמידי השכבה שלו אותם הזמין לאירוע החליטו להחרימו. 

אמו, יאנה מלקורוב ואביו יורי, חשו כבר אמש כי משהו רע עלול להתרחש. "הבן שלי חילק כבר לפני שבועיים הזמנות לארבעים תלמידים מהכיתה ומהשכבה. אתמול הגיעה אליו הודעה לפיה אחד התלמידים מתנצל כביכול שהוא לא יוכל להגיע למסיבת הבר-מצווה. בהתחלה, חשבנו שזה משהו נורמלי. אבל בזו אחר זו נשלחו אליו הודעות לפיהן התלמידים אחד אחרי השני פשוט מודיעים שהם לא מגיעים לאירוע", אמרה יאנה. 
הבוקר בבית הספר עוד ניסתה אחת התלמידות, כך נודע, לפנות אל התלמידים ולבקש מהם להגיע למסיבת הבר מצווה. כחמישה נערים בלבד טרחו והגיעו למסעדת "וינו" שבאצטדיון המושבה בפתח תקווה. הצער היה גדול והנער חש מבוכה איומה. אלא לזמן קצר בלבד, שכן מפעיל אירועים קובי ממן, שהבחין באכזבה הגדולה של הנער וההורים, דאג להפיץ הודעת ווצאפ לפיה הוא מזמין כל מי שיכול להגיע להשתתף בשמחה של הנער שמסיבתו הוחרמה. 

רובן מלקורוב עם ראש העירייה איציק ברוורמן. צילום: אלון חכמון

ההיענות הייתה עצומה. מאות ילדים, נערים והורים הגיעו למקום ושימחו את רובן. גילי מיילי מה"אח הגדול" הגיע לברך כשהוא פונה לנער באופן אישי ואומר לו, "אלה שהחרימו אותך הם המפסידים הגדולים. כמו בכל דבר בחיים, בסוף האהבה המנצחת, ותראה כמה אוהבים אותך באמת". 
דורון מירן, הזמר, הגיע גם הוא למקום ופצח בשיריו המוכרים. תומר, כוכב סדרת הנוער "הבנים והבנות" הגיע גם הוא למקום. 
בין הראשונים שהגיעו לכבד היו שתי קבוצות כדורגל ממחלקת הנוער של הפועל פתח תקווה שנענו לקריאה ומיד אחרי האימון פשוט חצו את הכביש והחלו לפזז ברחבה כשהם נושאם על כפיהם גם את חתן הבר מצווה. 
"זה הרגע הגדול שבו נפתח הלב של כל תושב בעיר הזו ובמדינה הזו. המונים מגיעים בלי להכיר אותו אפילו, הם מזדהים איתו ונהנים לראות אותו שמח ומאושר. זה אחד האירועים היותר יפים שראיתי", אמרה כשדמעות זולגות בעיניה תושבת העיר המתגוררת בסמוך למקום.