איפה ואיפה? בעקבות מעורבותו של השר לביטחון פנים גלעד ארדן (הליכוד), לקידום ומתן עדיפות לחקירה בדבר הפצת תמונותיה האינטימיות של מגישת הספורט שרון פרי, פנה אליו הבוקר (שלישי) עו"ד בנימין מלכא במכתב בו הוא טוען כי המשטרה לא מתייחסת בצורה דומה לנשים שאינן מוכרות. יש לשוות את מקרה פרי למקרים שבהם נפגעו צעירות בנסיבות דומות "אך לא היה להן את מעמד הסלב", כדבריו.



במכתבו סיפר עורך הדין כי ייצג לקוחה שסרטונים אינטימיים שלה הופצו ברשת על ידי בן זוגה לשעבר, מכיוון שסירבה לשוב לזרועותיו. כאשר הגיעה, לפני מספר שנים, להתלונן בתחנת המשטרה היא נתקלה בזלזול ונפלה על אוזניים ערלות, לטענתו. "הצטלמת מרצונך", ענו לה השוטרים בתחנה. התלונה שהגישה, אשר כללה את פרטי החשוד, נשכחה במגירות תחנת המשטרה, לטענתו.



בעקבות המקרה, הצעירה אף נאלצה לבצע שינויים בחזותה כדי שלא יזהו אותה. "אותה בחורה עברה ועודנה עוברת מסכת ייסורים נפשית הואיל והדבר אינו נותן לה מנוח מזה מספר שנים, תש כוחה והיא נאלצה לבצע שינויים חזותיים על מנת שלא תיפול ללעג בעיני הסביבה", סיפר.





תופעה מכוערת שהפכה נפוצה




עוד טוען העורך דין במכתבו, כי הוא מייצג בחורות נוספות שתמונות או סרטונים אינטימיים שלהן הופצו ברשתות השונות ולא זכו לטיפול ראוי על ידי המשטרה. לדבריו, התופעה המכוערת הפכה לנפוצה ולשכיחה "עקב הקלות הבלתי נסבלת שבהפצה, וכן היעדר אכיפה וענישה שיהיה בהם כדי להביע את מורת רוחם של הרשויות לתופעה בזויה ושפלה זו".



שרון פרי. צילום: פייסבוק
שרון פרי. צילום: פייסבוק




כזכור, ביום שבת, בעת שבילתה בים, נגנב הטלפון הסלולרי של מגישת הספורט פרי ובו תמונותיה האינטימיות. התמונות הופצו על ידי הגנב ושותפו ברשתות שונות על ידי רבים. פרי אמרה בתגובה לאירוע: "מה שקרה לי יכול לקרות לכל אחד, נאנסתי וירטואלית". כאמור, השר לביטחון פנים התייחס לאירוע וביקש מהמשטרה לרכז מאמץ בחקירה. "אני מצפה מהמשטרה לתעדף את החקירה ולרכז את כל האמצעים והיכולות שברשותה כדי לאתר את הפוגע ולהביאו לדין", אמר ארדן.