כתב אישום הוגש היום (חמישי) בבית המשפט המחוזי בבאר שבע נגד תושב אשדוד בן 56, המיוחסות לו עבירות של אינוס ומעשה סדום שביצע לפני כחודש כלפי בת זוגו לשעבר לעיני ילדם המשותף של בני הזוג כבן השנה. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורכת הדין קרן שטרית מפרקליטות מחוז דרום, ביום ה-13 בספטמבר, הגיע הנאשם לדירתה של המתלוננת, הכה אותה וחרף צעקותיה ותחנוניה כי יניח לה, כשילדם המשותף נמצא בדירה, ביצע בה עבירות מין כשהיא בוכה. עוד נכתב כי הוא אף איים עליה כי אם תספר למשטרה, הוא יהרוג אותה. "אם אני איעצר, את תצטערי, יש לי חברים עבריינים. את תצטערי וגם הילדים שלך", איים עליה.



לאחר שביצע את זממו, הוא נרדם במיטה, וכשהתעורר שוב בלילה הוא בעל אותה שוב שלא בהסכמתה החופשית. רק למחרת בבוקר, הוא עזב את הדירה כאשר כל אותה עת המתלוננת נותרה ערה מחשש כי יתקוף אותה שוב. רק כאשר איים עליה כי יהרוג אותה במהלך החג, אזרה האישה אומץ והגישה נגדו תלונה במשטרה.



בית המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: סרג' אטאל, פלאש 90
בית המשפט המחוזי בבאר שבע. צילום: סרג' אטאל, פלאש 90



רק בחודש שעבר נעצר גבר בן 33 בחשד שאנס צעירה בת 22 סמוך לבית קפה בשעות הצהריים ברחוב הלל בירושלים. על פי החשד עלה אז כי ארכאן סלהב פגש את הצעירה בבית הקפה "ארומה" ולאחר מכן הלך עמה לחדר מדרגות בבניין סמוך, שם הפשיט ואנס אותה. בית משפט השלום בירושלים האריך אז את מעצרו של סלהב לאחר שבמסגרת החקירה שבוצעה במשטרה נאספו ראיות וכן ממצאים פורנזיים מהזירה שהובילו לאיתור זהות החשוד וגיבוש התשתית הראייתית נגדו.



מרכז העיר ירושלים. צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90
מרכז העיר ירושלים. צילום: מנדי הכטמן, פלאש 90



גרסאות השניים נלקחו לבדיקה, כמו כן נבדקו הממצאים הפורנזיים לרבות דגימות DNA שנלקחו מבגדיה של המתלוננת מיד לאחר שהגיעה לבית החולים והן מהחשוד עצמו. גורמים במשטרה ציינו אז כי "לאחר שנקבל את תוצאות הבדיקות נוכל לדעת בוודאות האם החשוד קשור לאירוע האונס. ממצאי המעבדה יכולים בהחלט להוביל לפענוח האירוע, אם הדגימות יימצאו תואמות".