יועצת זוגית אפשרה לגבר נשוי להשתתף בחוג לריקודים סלוניים חרף התנגדות האישה. זו, מצדה לא היססה ופנתה לבית המשפט לענייני משפחה בתביעה לגט ולחלוקת רכוש, אף שלא תפסה את בעלה בוגד. המקרה הזה ודומיו חוזרים מפעם לפעם לפתחו של בית המשפט לענייני משפחה, ומסתיימים לא אחת בייעוץ זוגי שבסופו הזוג מתפשר. במקרה שלפנינו מדובר בזוג שלו שלושה ילדים, הנחשבים ל"חברי כבוד בעשירון העליון". בשלב מסוים בחייו החליט הבעל כי "חוג הריקודים הסלוניים הוא רגע של שלווה עבורו, ולכן הוא לא מוכן לוותר עליו".



אשתו, באמצעות עו"ד אורן סולן, טענה: "חוג כזה מתחיל בריקודים סלוניים, אבל נגמר במהירות בבגידות". האישה הבהירה לבעלה כי אם ימשיך להשתתף בחוג, היא תבקש להיפרד ממנו ותאסור עליו את הכניסה לדירתם.



הבעל פנה בהסכמת רעייתו ליועצת זוגית, וזו הבהירה לו כי אם החוג לריקודים סלוניים מעניק לו שלוות נפש והופך אותו לאבא טוב יותר, הוא זכאי לשעה־שעתיים הללו בשבוע. כדי להשיג את הסכמתה להשתתף בחוג, התחייב הבעל בפני היועצת הזוגית שיחזור הביתה מיד בסיום החוג, המתקיים פעמיים בשבוע, ולא ייפגש עם חבריו וחברותיו לחוג לאחר מכן לקפה ועוגה.



עו"ד סולן ציין בשם האישה כי עצם ההשתתפות בחוג כזה, כשהוא מתנהל עם לא מעט אדרנלין ושופע מגעים פיזיים, ולא אחת גם מגעים חושניים, הוא מבחינת האישה סיבה טובה מספיק לבקש מבעלה לעזוב את הבית. "לא אוכל לקבל את זה שבעלי מתחבק עם נשים אחרות בחוג הריקודים. אני יודעת איך זה מתחיל, ואני גם שומעת לא מעט סיפורים איך זה בדרך כלל נגמר", טענה אשתו.



עו"ד סולן נענה לדרישת האישה, אף שלא הייתה בגידה בפועל, וביקש מבית המשפט לפסוק "האם חשש מבגידה דינו כבגידה?". הבעל טען לקנאה אובססיבית מצדה. לשיטתו, בית המשפט לא יוכל להתעלם מחוות הדעת של היועצת הזוגית שאליה נשלחו בני הזוג בעצת פרקליטיהם.


ההכרעה בעניינם תינתן במועד מאוחר יותר.