לאחר הסערה שיצר מינוי רמי סדן, יועצו לשעבר של ראש הממשלה בנימין נתניהו ומקורבו, ליו"ר דיקרטוריון חדשות 10, הוחלט כי לא יכהן בתפקיד. כך נמסר בהודעה מטעם הרשות השנייה: "מועצת הרשות השניה החליטה להפסיק את כהונתם של רמי סדן ואיתן זינגר כנציגי ציבור בדירקטוריון חדשות 10", נכתב שם. "החלטת מועצת הרשות מסכמת הליך בדיקה מקיף שהובילה הרשות השנייה בחודשים האחרונים לאור ממצאים שנחשפו ולפיהם נמצאו אי דיוקים בטופסי הגשת המועמדות של השניים לכהונה כנציגי ציבור בדירקטוריון חברת החדשות. בהחלטתה מציבה הרשות השנייה רף ברור של אמינות, מהימנות ודיוק הנדרשים לתפיסתה מנציגי ציבור בחברות החדשות".



יו״ר ש״ס השר אריה דרעי, אמר בעקבות ההחלטה להדיח את רמי סדן: ״אני מברך על החלטת מועצת הרשות השניה להדיח את רמי סדן מתפקיד יו״ר דריקטוריון חדשות ערוץ 10. לאיש כזה שהשמיץ באופן גזעני את מאות אלפי מצביעי ש״ס ומיליוני אזרחים מזרחיים, אין מקום בראש חברת החדשות של ערוץ טלוויזיה מרכזי בישראל. רמי סדן היה חייב ללכת הביתה מיד לאחר שהתגלה כי התבטא באופן גזעני ומחפיר אולם עדיף מאוחר מאשר בכלל לא. אני מציע לכל אלה שחיפו עליו וניסו לגונן על דבריו המקוממים, לבצע חשבון נפש נוקב, ערב יום הכיפורים״.



הסערה סביב המינוי החלה לאחר שצוטט סדן אומר לחברי חברי הדירקטוריון בערוץ "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי". על פי הדיווח ב"הארץ",סדן אמר לחברי הדירקטוריון "אני כמוכם באליטה שונא את תנועת ש"ס ואת הגנב אריה דרעי. אנחנו כאליטה צריכים לפרוץ את המעגלים של הערוץ, לפנות לקהל של ש"ס, למסעודה משדרות". רמי סדן אמר בזמנו למעריב אונליין, כי "לא היו דברים מעולם. אנשים שמודאגים מהמינוי מנסים לסכסך בתוך הציבור הדתי. השם דרעי לא הוזכר בכלל בישיבת הדירקטוריון".



למרות זאת, היה מי שאישר את הדברים שלכאורה נאמרו: מנכ"ל חברת החדשות של ערוץ 10 גולן יוכפז. בציוצים שפירסם בטוויטר טען כך: "אחרי סערה שנמשכת שעות, ראוי שהדברים יאמרו באופן ברור - רמי סדן אמר לחברי דירקטוריון החדשות ולי, אני שונא את ש"ס ודרעי בדיוק כמותכם באליטה". את הדברים פרסם יוכפז דרך חשבון הטוויטר שלו. בציוץ נוסף כתב יוכפז: "עוד הוסיף (סדן)- צריך להגיע לפרחיה משדרות. דבריו הופסקו. כל תיאור אחר - חוטא לאמת".