נוי קירמה, אלמנתו של יוסי קירמה ז"ל, אחד הנרצחים בפיגוע הירי בירושלים, שנישאה לו רק לפני ארבעה חודשים, התראיינה היום (שני) לערוץ 2  וסיפרה דומעת על הכאב הבלתי נסבל: "הוא תמיד סיפר לי על הסכנות במקצוע, בתפקיד הזה, אבל האמנתי שזה יהיה בסדר, לא האמנתי שזה יגיע אלינו. לא מגיע לי ולנו. הוא היה אמיץ וגיבור. הוא היה הגיבור שלי ועכשיו הוא של כולם, ואני רציתי שהוא יישאר הגיבור הפרטי שלי. החברים לא מצליחים לעכל. דפדפתי קצת ברשתות החברתיות ואנשים אומרים עליו מילים כל כך גדולות. ידעתי שהוא גדול מהחיים אבל אל ידעתי שעד כדי כך. אנשים לא מפסיקים לדבר עליו. אין אנשים כאלה".



קירמה התייחסה לפיגוע עצמו: "לא הצלחתי להבין מה קרה. הבנתי שהיה רכב שירו ממנו. הוא שמע על זה ומהר נסע למקום והם נפגשו חזיתית עם המכונית. בגלל שהוא היה בפרונט אז הוא נרצח. אבל הוא הצליח להרוג את המחבל זה לא מנחם, אבל לפחות זה. מי יכול להיות מוכן לדבר כזה? לירי פתאומי ממכונית? לא בטוחה שאפשר להתכונן לדברים כאלה".



בנוסף סיפרה על האירוע בו זכה יוסי ז"ל בציון לשבח: "לפני כחצי שנה הם עשו סיורים בכל מיני מקומות והוא ראה שני ילדים בני 13 ו-9 שנראו לו חשודים הם הסתובבו בגן שעשועים, התחילו להתקרב אליהם והם ישר הוציאו סכינים מהכיסים ואז בדיעבד נודע שהם רצו לעשות פיגוע. על זה הוא קיבל ציון לשבח. אני מקווה שתנציחו אותו בצורה הכי טובה, כי זה מגיע לו. אני רוצה שימשיכו לזכור אותו".



אמש בהלווייתו ספדה לו בבכי: "אהבת אותי תמיד וללא תנאי, יותר ממה שאני אוהבת את עצמי. היית הגב שלי, הכתף שלי עזרת לי בהכל - מי יקרא לי 'נון' בכזאת אהבה עכשיו? אני מסתכלת על כולם - היית האהוב, לא אהוב, ה-אהוב. מספר אחת של כולם ומספר אחת שלי".



"אני לא יודעת איך ממשיכים מכאן", המשיכה אלמנתו. "אני מבטיחה להיות טובה בשבילך ואתה תתגאה בי. אני לא יודעת איך העולם ימשיך להסתובב בלעדייך אבל אני מבטיחה לאהוב אותך כמו שהבטחנו. אני רוצה לבקש סליחה על כל מה שעשיתי, אני מצטערת על הכל, אני כואבת יוסי, אני לא יודעת איך להיפרד ממך. אני מצטערת שלא שמרתי עלייך, נתתי לך היום יד וביקשתי ממך שתשמור עליי".