מקרה מזעזע של חילול קברים בבית העלמין החדש בלוד. איציק אוזנה, שהשתתף בהלווייה שנערכה במקום, כתב על הקיר של דף הפייסבוק של המועצה הדתית עמק לוד על מצבה שראה, ועליה כתוב: "לידיעת המשפחה, הכסף לא שולם עבור המצבה".



בדבריו למועצה כתב אוזנה: "אין גבול? מדוע אתם מאפשרים לקבלן כזה או אחר לתת ביטוי באופן כזה לתסכולו? בשביל זה יש בתי משפט, מדוע אתם מאפשרים הענשת המת?".



אוזנה הציע למועצה שהוא ישלם על המצבה אם הכיתוב המבזה יימחק: "אני נוטה להאמין שהתשלום בגין המצבה לא בוצע עקב קושי כלכלי של המשפחה. קורה". "בואו נעשה כזה דבר: אתם תדאגו שהכיתוב המקומם הזה יוסר ואני אסדיר את התשלום הנדרש למצבה", הוסיף.



זמן קצר לאחר מכן עדכן אוזנה, כי שוחח עם שר הדתות דוד אזולאי שנרתם לתקן את העוולה לאלתר.



ראש עיריית לוד, יאיר רביבו הגיב לתקרית ואמר כי הוא שוקל לפרסם את שמו של יצרן המצבה לכשיאותר: "כבוד המת הושב. הפוסט שעלה אמש לא נתן לי מנוח והנחיתי מיד את עובדי המועצה הדתית להסיר את הכיתוב המביש מהמצבה ולתת לנפטרת לנוח על משכבה בשלום! לאחר שיאותר בעל עסק המצבות, אני שוקל לפרסם את שמו, כי אדם כזה לא ראוי לעבוד במקום מקודש, שבו נחוצה רגישות גבוהה. יש מספיק דרכים חוקיות לקבל את השכר עבור עבודתך אבל בטח שלא ככה. שבת שלום".