עשרות בני משפחה, חברים ושכנים הגיעו לבית משפחת פריימן במושב ניר צבי, עם היוודע דבר מותו של אבי המשפחה אריאל במהלך טיול בהודו. "אריאל היה איש מדהים, חכם ומבריק, יוצר, אדם שתמיד חושב מחוץ לקופסא", סיפרה בעצב חברה קרובה של המשפחה, והוסיפה: "הוא היה איש מיוחד, איש מחשבים ויזם בנפשו. המשפחה הזו היא מלח הארץ ומלאת ערכים".



חברים סיפרו שאריאל הותיר אחריו אשה וארבעה ילדים. הוא נסע עם אשתו אורית בשבת להודו כדי לפגוש את בנם אסף, סטודנט לרפואה באוניברסיטת תל אביב, שיצא לפני שלושה חודשים לטיול בהודו ועמד לשוב בסוף השבוע לארץ. אריאל עצמו עמד לשוב אחרי סוכות. עוד סיפרו החברים, שאריאל היה חובב סנפלינג וטיולים והוא ובני משפחתו היו מנוסים בטיולים.



חברה שפגשה את אריאל לפני הנסיעה סיפרה: "הוא אמר לנו שהוא עומד לנסוע לפגוש את הבן והם יטיילו קצת ואז הוא יחזור לארץ". קרובה נוספת סיפרה שככל הידוע האסון קרה כאשר אריאל היה בטרק עם אשתו ובנו, אותו הוביל מדריך מקומי. לדבריה כאשר הוא נפל אל מותו זה קרה לעיני אשתו ובנו ולקח זמן עד שהצליחו ליצור קשר בשל בעיות קליטה. "זה אסון נוראי אנחנו יושבים ומחזקים את הילדים כולנו המומים ולא מאמינים איך זה קרה, פשוט כואב הלב".



אורית, אשתו של אריאל, סיפרה כי הם יצאו אתמול לטרק באזור רישיקש ובשעה 16:00 בערך שעון מקומי הבעל נפל ונהרג. לדבריה רק יום לאחר מכן, עם הגעתם למקום בו התאפשרה קליטה סלולרית, דיווחו על האירוע. הרעיה נמצאת לצד בעלה יחד עם בנם וזוג חברים נוסף. כעת הם נמצאים בדרכם לתחנת משטרה בעיר הסמוכה (אוטרקשי) שם ניתן יהיה לטפל בהנפקת מסמכי הפטירה הנדרשים וקבלת אישורי המשטרה לשחרור גופתו של הנפטר להעברה לקבורה בישראל. משרד החוץ פועל לסייע למשפחה בשעה הקשה.



לדברי המשטרה, קבוצה של חמישה מטיילים יצאו לטרק שהחל מגנגוטרי, במרחק של 300 ק"מ צפונית מהעיר דרה דון שבצפון המדינה. התאונה אירעה כאשר הוא החליק לנקיק ונפל מהצוק. הקבוצה תכננה להמשיך במסלול של כ-18 ק"מ עד לגובה של 4,463 מטרים, כך דווח באתר הינדוסטאן-טיימס. כעת הקונסוליה בניו דלהי מטפלת בהעברת הגופה לארץ ולאחר הגעתה יובא אריאל למנוחת עולמים.