שלושה נערים תושבי באר שבע נעצרו לחקירה בחשד לאונס קטינה בעת שהייתה בגילופין. הקטינה נמצאה בעקבות פנייה של עובר אורח למשטרה, כשאיתה היה אחד הנערים, בן 18. שני הנערים האחרים, בני 15 ו-16 נמלטו בתחילה מהמקום ונמצאו לאחר סריקות המשטרה. מבדיקה עלה כי כל המעורבים היו תחת השפעת אלכוהול בעת ביצוע המעשים לכאורה. הנערה הועברה לטיפול רפואי ומסרה את עדותה לאחר שהתאוששה, וחקירתה צפויה להמשך. הערב (שבת) תבקש המשטרה להאריך את מעצרם של החשודים בבית המשפט בבאר שבע.



אחד משלושת הנערים הודה שקיים יחסי מין עם הנערה, כמו גם חבריו, אולם לדבריו מדובר ביחסים שקוימו בהסכמתה המלאה של הצעירה. שני העצורים האחרים, לעומת זאת,הכחישו כל מגע עם הקטינה ובמשטרה בודקים עתה את גרסתם. כמו כן העלתה החקירה עד כה כי החשודים הכירו את הנערה באמצעות אחת הרשתות החברתיות ודרכה קבעה פגישה איתם בהסכמתה המלאה ככל הנראה. במשטרה בודקים עתה מה התרחש באותה פגישה סוערת במהלכה שתו המעורבים, הצעירים והנערה לשוכרה. במשטרה שלחו את הנערה לבדיקות בבית החולים כדי לברר האם קיימו איתה הצעירים מגע מיני וכן מי מהצעירים היה שותף למעשה. כמו גם בודקים במשטרה האם השתמשו המעורבים בחומר אסור כדי לגרום לנערה לאבד את כושר השיפוט והאם ניצלו את מצבה כדי לקיים איתה יחסי מין ללא הסכמתה.



לפני כשבועיים הוגש כתב אישום לבית המשפט המחוזי בירושלים, בו מתוארת מסכת התעללות מינית קשה ואכזרית של תושב אזור ירושלים, בן 41, בארבע אחיותיו. על פי כתב האישום, מאז שהיה בן 15 ביצע הנאשם עבירות מין, בהן מעשי אינוס, מעשי בעילה אסורה בהסכמה, מעשים מגונים וכן עבירת איומים באחיותיו. הנאשם מכחיש את המיוחס לו. הפרקליטות ביקשה מבית המשפט להאריך את מעצרו עד תום ההליכים.



מכתב האישום עולה כי הנאשם ביצע בב' (בדוי) מעשים מיניים בעשרות הזמנויות מאז שהייתה בת 14 ועל פני שבע שנים. במהלך התקופה, נהג האח להיכנס למיטתה של אחותו, כשהיא ישנה, לגעת באזורים מוצנעים בגופה ולאנוס אותה. בכמה מקרים, ביצע את המעשים במיטת הוריהם. המעשים לא פסקו גם כשהאחות בגרה. במהלך המעשים, נהגה ב' לעצום את עיניה ולשים עצמה ישנה.



עוד עולה, כי גם אחות נוספת, ד' (בדוי) סבלה ממעשי הנאשם. באחד המקרים, המתוארים בכתב האישום, כשד' הייתה בת 16, נסעה עם הנאשם ועם אשתו ובני משפחתה ברכב לאירוע משפחתי. במהלך הנסיעה, ביצע בה אחיה מעשים מיניים, כשהיא יושבת על ברכיו.