טרגדיה בדרום הארץ: פעוטה כבת שנה וחצי נהרגה היום (שני) בתאונת פגע וברח בשגב שלום בנגב. הפעוטה, בת כשנה וחצי, נפגעה באורח אנוש בתאונה וחובשים ופראמדיקים של מד"א פינו אותה לאחר טיפול ראשוני לבית החולים סורוקה בבאר שבע, שם נקבע מותה. "כשהגעתי למקום התאונה ראיתי גבר מחזיק על הידיים פעוטה, שהייתה מחוסרת הכרה וסבלה מחבלת ראש קשה. מיד התחלתי להעניק לה טיפול רפואי ולבצע בה פעולות החייאה ופיניתי אותה במהירות בניידת טיפול נמרץ לסורוקה", סיפר כונן בכיר במד"א, יאסר אבו רגילה. המשטרה שהגיעה למקום איתרה את זירת התאונה, אך לא את הרכב והנהג הפוגע. נפתחה חקירה בניסיון לעלות על עקבותיו של הנהג הפוגע.



היום בצהריים נפצע ילד כבן 10 באורח בינוני מפגיעת רכב ברחוב יחזקאל קזז באור יהודה. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים שיבא בתל השומר, כאשר הוא סובל מחבלות ראש וגפיים. תאונה נוספת, כאשר טרקטור התהפך בכפר כנא. גבר כבן 31 פונה במצב בינוני לבית החולים פוריה.



גם אמש לא היה יום שקט. מספר תאונות דרכים התרחשו ביום ראשון: רוכב אופניים כבן 50 נפגע באורח קשה מפגיעת רכב בכניסה לשמורת תל דן. הוא פונה במסוק מד"א לבית החולים רמב"ם בחיפה, כאשר הוא מורדם ומונשם. בתאונה נוספת, רוכב אופנוע כבן 40 נפצע באורח קשה מפגיעת רכב בכביש 465, סמוך לצומת בית אריה בשומרון. הוא פונה על ידי מד"א לבית החולים בלינסון בפתח תקווה, כאשר הוא סובל מפגיעה רב מערכתית.



בנוסף לכך, בשעות אחר הצהריים אמש, נפצע גבר כבן 60 באורח קשה, לאחר שנפל לוואי מגובה של כ-20 מטרים בדרך נחל הגיבורים בחיפה. אדם כבן 70 נפצע בערב החג באורח בינוני בהתפוצצות גזייה ברחוב רוטשילד בראשון לציון. הוא פונה עם כוויות בפלג גופו העליון לבית החולים שיבא בתל השומר.



בתוך כך, ביום ראשון לפני הצהריים פרצה שריפה במסעדת "הזקן והים" ביפו. למקום הוזנקו שלושה צוותי כבאות והצלה בפיקודו של צחי אלאלוף.


הכבאים השתלטו על הדליקה וניתבו את העשן הסמיך בסיוע מפוחים. מבדיקה ראשונית עולה שהשריפה פרצה בארובה והתפשטה לתקרת המסעדה. בשל העשן הסמיך שהתפשט, פונו אורחי המסעדה.