חשד לרצח ביפו: אישה כבת 37 נדקרה הערב (שלישי) למוות ברחוב ציונה תג'ר ביפו על ידי אחיה בן ה-33, שנמלט מהמקום ונעצר מאוחר יותר לאחר מצוד של כוחות המשטרה. הרקע לרצח והנסיבות נבדקים. האישה נדקרה בפלג גופה העליון. צוות של מד"א הגיעו לזירת האירוע והעניקו לפצועה טיפול רפואי וביצעו בה פעולות החייאה שבסופן נאלצו לקבוע את מותה של האישה. 


זירת הרצח ביפו, גבר דקר את אחותו

חובש בכיר במד"א אריה פרקש סיפר: "נכנסנו לדירה וראינו אשה בשנות השלושים שוכבת כשהיא מחוסרת הכרה, ללא נשימה וללא דופק, עם סימני אלימות על גופה. הענקנו לה טיפול רפואי וביצענו פעולות החייאה שבסופן נאלץ הפאראמדיק שלנו לקבוע את מותה במקום".

ביום ראשון נרצחה תושבת השומרון בת 43 סמוך ליישוב ברקן. כוחות משטרה שהוזעקו לאזור היישוב שבשומרון כדי לטפל ברכב ישראלי שהותקף, איתרו בתוך הרכב זוג בשנות ה-40 לחייהם, כשהגבר פצוע באורח קל והאישה פצועה באורח אנוש. צוותי מד"א ביצעו פעולות בניסיון להחיות את האישה, אך המאמצים לא צלחו ובסופו של דבר נאלצו הפרמדיקים לקבוע את מותה. במשטרה מעריכים כי מדובר באירוע על רקע פלילי.

הגבר סיפר בזירה לחוקרים כי רכבם הותקף על ידי אלמונים שהיכו נמרצות את רעייתו, פצעו אותו ונמלטו מהמקום. במשטרה בודקים את גרסתו ובמקביל נבדק חשד לפיו הרצח בוצע על ידי בן הזוג עצמו.