הקטל בכבישים: נער בן 15 נהרג הערב (שלישי) בעת שרכב על אופניים חשמליים בכביש 40 סמוך לצומת שעריה בפתח תקווה לאחר שהפגע מרכב. רוכב אופניים נוסף, בן 19, נפצע באורח קשה ופונה לבית החולים בילינסון בעיר. הנהג נמצא במקום, המשטרה חוקרת את התאונה. 



פאראמדיקית מד"א, קטי קטלן, סיפרה: "ראינו אופניים חשמליים על הכביש ובסמוך שכבו שני נערים אחד מהם היה מחוסר הכרה ללא נשימה וללא דופק.הוא סבל מפגיעה רב מערכתית ולאחר ניסיונות החייאה קבענו את מותו בשטח. הנער השני היה בהכרה וסבל מפגיעה רב מערכתית ולאחר טיפול מהיר בשטח פינינו אותו לבית חולים בילינסון כשמצבו קשה".



זירת התאונה הקשה בפתח תקווה. צילום: אלון חכמון
זירת התאונה הקשה בפתח תקווה. צילום: אלון חכמון



לפני יומיים נפצע  רוכב אופניים בן 30 בכניסה לשמורת תל דן. הוא פונה על ידי מד"א במסוק לבי"ח "רמב"ם" כשהוא פצוע באורח קשה. מוקדם יותר החודש נפצע רוכב אופניים חשמליים כבן 22 באורח בינוני-קשה, לאחר שנפגע מרכב ברחוב רש''י בבית שמש. הוא פונה לבי"ח הדסה עין כרם כשהוא מעורפל הכרה, עם חבלות בראש ובבטן.



יום קודם לכן, ב-6 באוקטובר, נפצע רוכב אופניים חשמליים בן 13 באורח קשה לאחר שנלכד מתחת לגלגלי משאית באור עקיבא וחולץ על ידי כוחות הצלה כשהוא במצב קשה. חובש רפואת חירום במד"א שטיפל בפצוע, שי קלי, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו נער כבן 13, רוכב אופניים חשמליים לכוד מתחת לגלגלים הקדמיים של המשאית. בסיוע כוחות כיבוי אש שהרימו את המשאית עם אמצעים הידראוליים חילצנו את הנער כשהוא בהכרה מלאה וסובל מפגיעה רב מערכתית. הענקנו לו טיפול רפואי שכלל קיבועים ועצירת דימומים ופינינו אותו במהירות במצב קשה לבית החולים".