מקרה מוזר אירע היום (חמישי) בבית הקברות בראשון לציון. עובדי הטהרה של חברה קדישא בראשון לציון שטיפלו בנפטר לפני קבורה הופתעו כשחשו בחום גוף משמעותי מהמת. אחד מהעובדים אפילו חשב שהוא חש בדופק. העובדים הזעיקו את מגן דוד אדום שבדק שוב את הנפטר, ואפילו פרסם הודעה על המקרה המוזר. לאחר שאנשי מד"א הגיעו למקום ובדקו את האיש, הם קבעו שוב את מותו. 

מקור בכיר מחברה קדישא מסר: "הנפטר הגיע אלינו זמן לא רב לאחר הפטירה. הגופה הייתה חמה ובתחילת הטיפול בו חשבנו שיש דופק ולא רצינו לקחת סיכון. הזעקנו את מד"א ומד"א קבעו שהוא אמנם נפטר. אנחנו מנועים מלמסור פרטים נוספים משום שהמשפחה לא יודעת על כל ההתפתחות הזו. אנחנו מטפלים בנפטרים, רוחצים אותם ומכינים אותם לקבורה. אני עובד כאן לא מעט שנים ולא זכור לי מקרה דומה. אני רגוע שהרופאים אינם טועים ולא קבעו על אדם חי שהוא מת".


מפורום של חברה קדישא נמסר שיש תקדים בישראל של אישה שנקבע מותה ולאחר מכן התברר שהיא עודנה בחיים. האישה הובאה לחברה קדישא הרצליה בשנת 2001 ובעת הטהרה חשו עובדות הטהרה בתזוזה. אנשי מד"א הוזעקו למקום וקבעו שהיא עדיין חיה. "לקחו את האישה לבית חולים וטיפלו בה. היא חיה שמונה שנים אחרי האירוע הזה. שמונה שנים לאחר מכן, היא חזרה אלינו כשהיא נפטרה באמת ונקברה בהרצליה", סיפר איציק פלח, מנכ"ל חברה קדישא הרצליה.