תושב פתח תקווה בן 32 נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בנערות להן ארב כמעט מידי יום סמוך לסיום שעות הלימודים שלהן. אתמול (שלישי) הובא לבית משפט השלום בפתח תקווה שם ביקשה המשטרה להאריך את מעצרו. במשטרה מייחסים לחשוד שורה של מקרים שאירעו מאז תחילת שנת הלימודים האחרונה. החשוד קשר עצמו לעבירות וטען כי ביצע את המעשים לצורך סיפוק מיני.



הדבר התחיל כאמור בפוסט שהעלתה לאחרונה בפייסבוק אחת מקורבנות התקיפה, נערה בת 15 תלמידת אחד התיכונים באזור, ובו תיארה כיצד הותקפה על ידי החשוד אותו אף הספיקה להנציח במצלמת הטלפון הנייד שלה. לדבריה במשך תקופה הגבר ממתין בסוף יום הלימודים סמוך לתחנת האוטובוס ואורב לתלמידות המגיעות למקום.



לטענתה, הוא בוחר את קורבנותיו ומיד לאחר מכן מתלווה אל "הבחירה שלו" לאוטובוס שם הוא פועל. "זה קרה לי פעמיים", כתבה הצעירה. "בפעם הראשונה הוא התחיל לגעת לי ברגליים ופשוט קיבלתי שוק שלא יכולתי להגיב לזה. בפעם השנייה קמתי מהמקום והלכת לשבת במקום אחר". לדברי הצעירה, גם נערות אחרות נפלו קורבן למעשי החשוד והיא הצליחה לצלמו, וצירפה את תמונתו לפוסט שהעלתה (התמונה מופיעה בראש הכתבה). 



בעקבות אותם פרטים השוטר הקהילתי, רמי עמרם, ארב לחשוד באזור תחנת האוטובוס המדוברת, בה נאספים תלמידים רבים מדי יום, וביצע את מעצרו. יש לציין כי השוטר נחשף לפוסט שהעלתה הצעירה לפייסבוק ופעל חרף העובדה שלא הוגשה תלונה בנושא.