"רונן המאונן" זה הכינוי שהצמידו סטודנטיות המתגוררות בשכונה ב' בבאר שבע לגבר שנהג בשבועות האחרונים להגיע אל שכונת מגוריהן ומול עיניהם התערטל בגופו ואונן. ההתנהגות המחליאה עוררה סערה ופאניקה בקרב הסטודנטיות שהחלו לפרסם פוסטים בפייסבוק כשהן מזהירות לכאורה אחת את השנייה ממפגש עם אותו חשוד בהטרדה מינית.



"הבחור הזה הפך לסיוט עבור מספר רב של סטודנטיות שנתקלו במעשיו בעת ששבו למשכנן בשעות לילה. מדובר במי שמוכר כעבריין מין ונמצא בתקופת השגחה ופיקוח ואת זה הן לא ידעו" אומרים גורמים המעורים בפרטים. המידע אודות מעשיו הנפשעים של הצעיר הגיע אל חוקרי תחנת באר שבע שהצליחו להגיע אל אחת הסטודנטיות שנחשפה למעשיו של החשוד כדי שזו תגיש תלונה מסודרת.



בסיועה של אותה סטודנטית וכן של סטודנטיות נוספות הרכיבו החוקרים קלסתרון של החשוד ולאחר מארבים ותצפיות הצליחו בשני בלילה להתחקות אחר החשוד, עבריין מין מוכר המוגדר כמפוקח מין בשנות ה – 40 לחייו תושב באר שבע והוא נעצר. בחקירתו מיהר החשוד והודה בחשדות המיוחסים לו ואף קשר עצמו לשלושה אירועים שהתרחשו לאחרונה באותה שכונה, אלא שחוקרי תחנת באר שבע סבורים כי מדובר במספר רב יותר של אירועים וזו גם הסיבה שבעטיה הם קוראים עתה לסטודנטיות ולתושבות השכונה לפנות למשטרה ולהגיש תלונה באם היו עדות למעשיו של החשוד.



במשטרה מציינים כי החשוד נהג לעקוב אחר נשים ולהתערטל בפניהן, ועקב כך הוצמד לו הכינוי "רונן המאונן" על ידי אותן סטודנטיות שנחשפו למעשיו. החשוד יובא במהלך היום לבית משפט השלום בבאר שבע, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.