אמש הופצה שמועה שפרשן הספורט וכתב מעריב רון קופמן, המשדר ב"רדיו 103FM", לקה בלבו והוא מורדם ומונשם. קופמן נאלץ להרגיע את קרובי משפחתו ומתעניינים רבים במצבו, והבוקר (שלישי) הוא שוחח עם ניסים משעל ודרור רפאל בתוכנית "משעל על הבוקר" על התגובות לשמועה. "לא אני גרמתי ללחץ, מישהו אחר גרם, זה פורסם בקבוצות וואטסאפ", הסביר.



"בהתחלה זה נראה כמו דאחקה אבל אחר כך אנשים באמת התחילו להיבהל, ובאמת חבל. אמא שלי בת 85 לא אישה צעירה, והבנות שלי. כל אתרי החדשות רצו לדעת אם אני חי ובועט או לבוא ישר לבור. כן כן, היו אתמול שעות עמוסות, אבל עברנו את זה בשלום. החלמתי מהר. אומרים שזו סגולה לאריכות ימים".





"למי היה אינטרס לעשות לך את זה?"
"למי לא? אני מניח שזו הייתה סוג של דאחקה, מעשה קונדס. אני לא הראשון שעשו לו את זה. לאחרונה עשו את זה לטוביה צפיר, ואברום בורג כבר הודיע שאמנון רובינשטיין נפטר. אז אני בסדר, לי נתנו רק חיבור לצינורות. כתבו 'מורדם ומונשם'".



"אני בריא 100%", הדגיש קופמן. "אשתי הבטיחה לי שאם אני אתנהג יפה אז הכל יהיה בסדר. אבל אני בסדר, אל תפחידו אותי. אני היפוכונדר אבל אני פוחד מבדיקות. אני לא אוהב מחטים ואת הריחות של המקומות האלה. אני לא טוב בזה. שכן שלי, יוסי שריד ז"ל, כל פעם שהייתי רואה אותו הוא היה אומר לי 'היום חזרתי מבדיקות'. יום אחד זה נגמר לו, הוא לא הספיק להגיע לבדיקה, אז אני מקווה שיהיה בסדר". 


"בריא ב-100%", רון קופמן. צילום: אלוני מור