מעצרו של תושב גבעת שמואל, 56, הנחשד באונס גיסתו הוארך ביום שישי בחמישה ימים נוספים. זאת, לאחר ששופט בית משפט השלום בתל אביב, ד"ר שאול אבינור, שמע את עמדת המשטרה לפיה מדובר בחשד לאונס בתוך המשפחה ומאידך את טענות פרקליטו של החשוד עו"ד שמואל פליישמן שטען כי מדובר ביחסים שהתקיימו בהסכמה.



הכל החל בהגעתה של המתלוננת בחמישי בשעות הערב לבית החולים מאיר בכפר סבא, שם דיווחה על אונס שעברה קצת פחות מיממה קודם לכן. כנהוג במקרים שכאלה הזעיקו אנשי הנהלת בית החולים למקום את המשטרה שגבתה עדות מהמתלוננת תושבת בני ברק בת 40. לדבריה, החשוד - בעלה של אחותה - אנס אותה. המתלוננת הנסערת סיפרה כי בלילה שבין שלישי לרביעי ישנה בבית אחותה ובעלה וברביעי בבקר עשתה דרכה לעבודה. גיסה, כך היא טוענת, הציע להסיע אותה והיא הסכימה. לטענתה בשעות הערב כשהיו ברכבו הוא סטה מהדרך ובמקום שאינה מכירה אנס אותה בניגוד לרצונה תוך שהוא משתמש באלימות כלפיה.



בשלב הזה לא ברור מה קרה בין שעות הבוקר לשעות הערב שבו אירע לכאורה האונס וכן מה גרם למתלוננת להגיע לבית החולים מאיר בכפר סבא רק בחמישי בשעות אחר הצהריים כדי להתלונן על האונס. יש לציין כי המשטרה טוענת שעל גוף המתלוננת נמצאו סימני חבלה המעידים על שימוש בכח.



בבית המשפט טען פרקליטו של החשוד כי מרשו אינו מכחיש שקיים יחסי מין עם המתלוננת אולם טוען שהיו אלה יחסים בהסכמה ולא רק שלא התנגדה אלא אף יזמה והייתה פעילה בהם. לטענתו, החשוד סובל מבעיה פיזיולוגית שבגינה כדי לקיים יחסי מין עם רעייתו הוא נוטל ויאגרה ובמקרה האמור הוא לא עשה כן מה שמעיד לדבריו על השותפות הפעילה של הגיסה שהייתה צריכה להתאמץ כדי שיוכל לקיים יחסי מין איתה.



עוד סיפר עו"ד פליישמן, כי החשוד וגיסתו כבר נפגשו מספר פעמים בתקופה האחרונה לאחר גירושיה שכן היא ביקשה ממנו שיעזור לה. לדבריו, אינו מבין כיצד מדובר באונס שכן לאחר האירוע האמור המתלוננת שלחה לו הודעת sms וביקשה שיגיע אליה שוב. "כך לא מתנהגת מתלוננת שזמן קצר קודם לכן נאנסה לכאורה, כפי שטוענת המשטרה, באופן אלים עד כדי שנמצאו סימני חבלה על גופה", אמר.



השופט ד"ר אבינור, החליט כאמור להאריך את המעצר וקבע: "בשלב זה של הדיון די והותר בחומר שהוצג בפניי כדי לבסס חשד סביר. הוצגו לפניי כמה וכמה פעולות חקירה ואין ספק שמקרה כדון זה דורש חקירה יסודית".