ראש הממשלה פתח עוד חזית כחלק ממלחמתו בתקשורתבנימין נתניהו הגיב הערב (שני) בחריפות לכתבה שפירסם הערב העיתונאי רביב דרוקר בערוץ 10 על הקשרים בין ג'יימס פקר, מיליארדר אוסטרלי, למשפחת נתניהו. על פי התחקיר, פקר הוא בן למשפחה שהתעשרה מעסקי קזינו ויש לו בית בקיסריה בשכנות לנתניהו, בנוסף, הוא משתמש גם בדירה במלון הדירות רויאל ביץ'.



לדברי דרוקר, ראש הממשלה נתניהו מתארח לעתים בדירה של פקר, ולעתים בנו יאיר לן בדירתו במלון. למרות שפקר אינו יהודי, עו"ד יעקב ויינרוט ביקש משר הפנים אריה דרעי לתת לפקר מעמד של תושב קבע במדינה. לפי הכתבה, פקר לא זכה בינתיים למעמד כזה.





כאמור, משפחת ראש הממשלה הגיבה בחריפות לכתבה: "אנו משערים שהסיבה לעלייה בדרגת הרפש של דרוקר נובעת מהפוסט בפייסבוק של רה"מ שהפנה לכתבת תחקיר על דרוקר מאת משה איפרגן באתר "מידה". התחקיר חשף את בחישותיו של דרוקר במשרד מבקר המדינה כולל לחץ ושיחות טלפון שלו עם המבקר באופן חסר תקדים, וכן מינוי חבר הילדות של דרוקר שהקים עמו את 'התנועה לחופש המידע על נתניהו' ליועץ המשפטי של משרד המבקר. עוד חשף התחקיר את המימון האדיר שקיבל גוף זה של דרוקר מהקרן החדשה לישראל ומן האיחוד האירופי". 



"מזעזע לראות לאילו תהומות של שפל מוסרי הדרדר 'העיתונאי' (המירכאות במקור) רביב דרוקר", נכתב בתגובה. "מרדיפה אובססיבית וחולנית אחר ראש הממשלה ורעייתו דרוקר כעת עובר להשמיץ את בנם הסטודנט ובנם החייל הקרבי. יאיר הוא סטודנט באוניברסיטה העברית וגר בירושלים. יש לו הזכות להתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מחוץ לעיר מעת לעת (ולא חודש ימים כפי שנטען באופן שקרי) בדיוק כפי שדרוקר מתארח אצל חברים ואצל חברי משפחה מעת לעת כאשר הוא מחוץ לתל אביב. יאיר הוא סטודנט ואזרח פרטי ואינו חייב לדרוקר דין וחשבון על שאלותיו אך מכיוון שדרוקר הציג בפנינו כל כך הרבה עיוותים ושקרים שנועדו ליצור מצג שווא נציין לפנים משורת הדין: מר פקר הוא חבר משפחה".