העיתונאי רביב דרוקר פרסם אמש שעו"ד יעקב ויינרוט, שייצג בעבר את ראש הממשלה נתניהו, פעל כדי להעניק תושבות קבע בישראל לאיש העסקים האוסטרלי, המיליארדר ג'יימס פקר. בתמורה, על פי הפרסום, אירח פקר בביתו את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, אך לבסוף לא קיבל פקר את תושבות קבע. "ויינרוט מייצג מעת לעת את נתניהו", סיפר דרוקר בשיחה עם ניסים משעל ודרור רפאל ב" 103FM". "בסיפור הזה הוא טוען שהוא לא דיבר עם נתניהו, שהוא בא עצמאית לשר הפנים אריה דרעי, בשמו של פקר, וביקש ממנו לתת לו תושבות קבע, כיוון שהוא לא יהודי. הוא אחד מעשירי העולם והוא גם שכן של נתניהו והם מקורבים, אבל הוא לא יהודי ולכן צריך לשהות פה כתייר. לפקר יש דירה במלן הדירות 'רויאל ביץ'', שעלותה מאוד גבוהה, אפילו בשכירות. יאיר נתניהו שהה שם ימים על גבי ימים ארוכים, לפעמים משך שבועות, או סופי שבוע שלמים. הטיעון של נתניהו הוא שפקר ויאיר נתניהו הם חברים. פקר, בן למעלה מחמישים, הוא אחד מעשירי העולם. האם הוא נותן את זה לכל בן של אדם שהוא מכיר מתוך חברות?".




 "אני זוכר את נתניהו צועק פעם על עיתונאי שאין לו חברים", הוסיף דרוקר, "אבל כולם רוצים להיות קרובים לראש ממשלת ישראל, בין אם נתניהו, רבין, ברק או אולמרט. מדובר באחד מעשירי העולם, ולא מדובר באיזה רישיון קטן שהוא צריך מחר בבוקר. אבל הוא עורך פגישות בבית שלו ויש עוד הרבה מאוד קשרים בין המשפחות וקרבה ביניהם. וכשהוא נותן לבן של ראש הממשלה, להתארח, ללון, להשתמש, בדירה שלו על חוף הים, אז נדמה לי ששווה להרים גבה על זה. לא בטוח שזה הדבר היחיד שממצה את הקשר ביניהם. אותו פקר מקורב גם לראש המוסד הנוכחי ואפילו הציע לו עבודה, כאשר ראש המוסד היה ראש המועצה לביטחון לאומי, והוא בוודאי שמח שהוא מונה לראש מוסד".
התגובה ששיגר ראש הממשלה לדברי דרוקר טענה שהעיתונאי הידרדר לתהומות של שפל מוסרי. דרוקר התייחס לעניין בתכנית ואמר: "לגבי המוסריות אין לי ויכוחים עם נתניהו, אני צריך עדיין ללמוד כמה שיעורים מראש הממשלה. הוא גם הטיח בי את האשמה הנוראית שאני גר בתל אביב. בסדר. אני אף פעם לא חייתי בדירה של מיליארדר אוסטרלי שאני מכיר זה מקרוב והחיבור שלי אליו רופף כמו אני לא יודע מה. אבל בסדר. לא אתווכח אתו על מוסר. אבל יש כמה פרטים בתגובה שהם לא נכונים עובדתית. אני יו"ר בהתנדבות של 'התנועה לחופש המידע' ולא קיבלתי מעולם שקל. הוא (נתניהו) כותב שם, והוא יודע שזה לא נכון, שאני מדבר עם מבקר המדינה מעת לעת, שאני 'בוחש' במשרד המבקר ושמיניתי חבר ילדות שלי – כן, אני ממנה - ליועץ של המבקר. ראש הממשלה יודע מצוין שהעובדות האלה אינן נכונות, כי כבר תיקנתי אותו בעבר לגביהן. ואולי אני תמים, אבל אני ממש מצפה שהוא יתנצל ויתקן. בכל מה שקשור לעובדות הוא מצפה ממני תמיד, שאני אתקן כל עובדה לא נכונה שפרסמתי לגביו. עד היום למרבה המזל זה לא קרה לי. אני מצפה ממנו שהוא יתקן כל עובדה לא נכונה שהוא מפרסם עלי. אני מאוד רציני".