איה גונן (30) ממגדל העמק ילדה לפני שש שנים את בתה ליה, מספר חודשים לאחר מכן התבשרה כי לקתה בסרטן השד ומאז היא בטיפולים האוסרים עליה להיכנס שוב להריון. בשנים האחרונות עברה איה תהפוכות רבות, סרטן השד הפך לגרורתי והיא עברה מספר ניתוחי ראש, טיפולים ומאבק ממושך. לאורך כל השנים האלה, קינן במוחה דבר נוסף - היא ביקשה להביא ילד נוסף לעולם, אח או אחות לבתה הקטנה ליה. ב-27 לנובמבר 2016 יתקיים אירוע התרמה ענק שכל הכנסותיו לטובת תהליך פונדקאות שיגשים את החלום.



הרופאים המליצו לאיה שלא לעשות זאת ולא להיכנס להריון בגלל סוג הסרטן ההורמונלי ולכן היא ובעלה החליטו כי הפתרון הוא תהליך פונדקאות, בעזרתו היא מבקשת היום להביא ילד נוסף לעולם מבלי לסכן את עצמה. מיד בתחילת התהליך התבשרו בני הזוג גונן שהצליחו להקפיא עוברים, אך הדבר היחיד שמפריד בינם לבין החלום הוא סכום של 300 אלף שקלים שעליהם לגייס.



איה גונן ובתה ליה
איה גונן ובתה ליה



בחודש אוקטובר האחרון צוין חודש המודעות למאבק בסרטן השד ובמקביל, החל קמפיין מרגש להגשמת חלומה של איה. ב-27 בנובמבר ייערך בהיכל התאטרון בקריית מוצקין אירוע התרמה ענק בהשתתפות שמונה אמני סטנד אפ וביניהם שאולי בדישי ודניאל אסייג, כאשר כל ההכנסות ממכירת הכרטיסים יועברו לתהליך הפונדקאות של משפחת גונן.



דרך נוספת לסייע ולתרום אפשרית דרך חשבון בנק מיוחד שנפתח לטובת המטרה (בנק לאומי, סניף 987 מגדל העמק, מס' חשבון 100254/14 - עבור איה בן יהודה). 



מופע התרמה עם שמונה אמני סטנד אפ




"אני מודעת לכך שהמדיה מוצפת בבקשות לעזרה אך אני אודה לכל אחד ואחת מכם על תרומה קטנה להגשים לי ולמשפחתי את החלום", אמרה השבוע איה בהתרגשות והוסיפה: "יש לי המון חלומות שעל חלקם ויתרתי ועל השאר עוד אוותר אך על הדבר הכל כך אנושי הזה, שלרובנו ברור מאליו בהשגה שלו, אני לא רוצה לוותר".