תושב בית שמש (40) נעצר על ידי משטרת ישראל בחשד שנהג להכיר נשים תחת זהות בדויה במטרה ליצור עימן קשר מיני. מהחקירה עולה כי החשוד נהג להציג עצמו תחת זהות בדויה באתרי הכרויות באינטרנט לפיה הוא איש כוחות הביטחון בתפקיד בכיר ומסווג וזאת במטרה להכיר נשים ולקבוע עימן מפגש לצורך קיום יחסי מין.

בנוסף, נבדק חשד לפיו נהג החשוד לקבל מהן כספים וטובות הנאה. בחיפוש שבוצע ברכבו עם מעצרו אותרו מספר מכשירים סלולריים, מכשיר ביפר, מכשירי קשר ומנורות מהבהבים המזוהים עם כוחות הביטחון אותם התקין ברכבו. החשוד הורשע בעבר בעבירות דומות ואף ריצה בגינן עונשי מאסר.

החשוד יובא היום (חמישי) בפני שופט בית משפט השלום בירושלים לדיון בהארכת מעצרו. חקירת המשטרה נמשכת בדגש לאיתור מתלוננות נוספות אשר נפלו קורבן לזממו של החשוד.

ניצל כוחו כלובש מדים ואנס נשים


כזכור, כתב אישום הוגש אתמול נגד מוחמד שלאעטה, מתנדב משטרה בתחנת משגב המתגורר בסכנין, בגין מספר רב של מקרי סחיטה באיומים, שני מקרים של אינוס, ועוד עבירות של דרישת שוחד, שימוש לרעה בכוח המשרה, מעשה סדום, מעשה מגונה, הדחה בחקירה, הטרדה באמצעות מתקן בזק ואיומים.

מכתב האישום עולה כי החל משנת 2010 ועד למעצרו בתחילת החודש, במספר הזדמנויות שונות נוצר קשר בין הנאשם לבין נשים מהמגזר הערבי, רובן נשואות, באמצעות אפליקציה. הנאשם הציג את עצמו באפליקציה באמצעות תמונת פרופיל בה הוא לבוש מדי משטרת ישראל. הנאשם נהג לקיים עם הנשים הללו שיחות, רובן מיניות, בהסכמתן. משביקשו הנשים לנתק את הקשר עם הנאשם, החל הנאשם לסחוט אותן באיומים לבל ינתקו עמו את הקשר, אחרת יפיץ את דבר הקשר בקרב בני משפחותיהן, או יפיץ תמונות אינטימיות שלהן.

מעשה התחזות נוסף בתחילת החודש הוגש כתב אישום נגד רשק חאזם, בן 29 תושב ענאתא שבמזרח ירושלים בגין אונס וביצוע מעשים מגונים ביולדות בבית החולים "שערי צדק" בבירה לאחר שהתחזה לאיש צוות המוסד הרפואי. עוד הואשם חאזם בניסיון גניבה מרשת שיווק הסמוכה לבית החולים.