גבי דוידוב, בן 27 מאור יהודה, הוא ההרוג בקטטה שנרשמה הלילה בפתח תקווה, בה נפצע באורח קשה גם אחיו ישראל (19). בבית החולים "בילינסון" שבפתח תקווה יושבים הערב (שישי) בני משפחתם של השניים ומתקשים לעכל את הבשורה.



חבריו של ישראל, שהגיעו למקום, סיפרו ל"מעריב": "שמענו שאמא שלהם חייגה אליהם לנייד כשהם איחרו להגיע הבייתה, וכשהם לא ענו היא חששה שמשהו קרה. אנחנו והמשפחה לא יודעים כלום ומתפללים שישראל יחלים. אולי אז הוא יוכל לפתור את השאלה הגדולה, 'מה קרה באמת שם?'. זה לא יחזיר את גבי, אבל אי אפשר להשלים עם זה שאנשים דוקרים ככה סתם ועוד במועדון בילוי. לאין הגענו שמגיעים חמושים". 



כזכור, האירוע החל סמוך לשעה שתיים לפנות בוקר כשהתקבלה במד"א ובמשטרה קריאה על קטטה במועדון ברחוב ז'בוטינסקי 112 פינת רחוב שנקר, בכניסה לאזור התעשייה קריית אריה. במסגרת החקירה הראשונית עלה החשד לפיו שני האחים בילו במועדון כשבעת הבילוי נתגלע ויכוח בין השניים לבין למבלים אחרים. האירוע הוביל לקטטה שגלשה אל מחוץ למועדון. שם, ברחבת הכניסה נדקרו שני האחים על ידי אחרים שייתכן כי חלקם לפחות נמלטו מהזירה. במשטרה עדיין מנהלים מצוד אחר כמה מהחשודים.



זירת האירוע. צילום ללא קרדיט
זירת האירוע. צילום ללא קרדיט



גורם במשטרה ציין הבוקר: "מדובר במועדון רווי אלכוהול שככל הנראה לא צריך נסיבות מיוחדות כדי ליצור זיק ולהוביל לקטטה. אנחנו יודעים שהקטטה החלה בתוך המועדון ובשלב מסוים המעורבים יצאו החוצה לרחבת החניה שם נדקרו שני האחים. ניידת משטרה שהיתה בסמוך הגיעה לזירה תוך פחות מדקה ומעבר לעובדה שהשוטרים סייעו בפינוי המבלים שנותרו במועדון גם ביצעה עיכוב של חלק מהם". בתום שימוע שנערך בשעות הבוקר הוחלט לסגור למשך חודש ימים את המועדון שמחוצה לו אירע הרצח.