תלונה ראשונה נגד אלון קסטיאל: הבדיקה שהחלה אתמול (ראשון) בבוקר נגד יזם הנדל"ן ואיש חיי הלילה של תל אביב, אלון קסטיאל, בעניין עדויות לגבי הטרדות מיניות שלכאורה ביצע, הפכה אחר חצות לחקירה עם קבלת תלונה רשמית. אחת הנשים הנפגעות אזרה אומץ, והחליטה להיענות לפניית החוקרים וסמוך לחצות הגיעה אל משרדי מרחב יפתח בתל אביב ומסרה תלונה רשמית תוך שהיא שוטחת עדות מפורטת על שהתרחש. לא מן הנמנע כי קסטיאל יוזמן לחקירה כבר בימים הקרובים ובינתיים במשטרה ימשיכו לאתר נפגעות עבירה לכאורה כדי לשכנען להגיש תלונות.

עם כן, בתוך פחות מ–24 שעות עת החלה הבדיקה של מרחב יפתח במשטרה בעקבות ריבוי עדויות של נשים וצעירות אודות דפוס התנהגות דומה לכאורה מצידו של קסטיאל. מפוסט שהעלתה אחת הנפגעות לכאורה בפייסבוק ולאחר מכן מעדויות שחשפו צעירות עלה כי קסטיאל, ניצל את היותו אדם מוכר ואמיד כלכלית, כדי לכפות עצמו על נשים אותן הכיר במועדונים שחלקם אפילו היו בבעלותו או בשותפותו.

בחלק גדול מהעדויות, שפורסמו לראשונה באתר "המקום הכי חם בגיהנום", נטען כי החשוד הכיר את הצעירות במועדונים, הסיע אותן ברכבו ובשלב מסוים הוביל אותן אל ביתו תוך שהוא מנסה לכפות עליהן מגע או מבקש מהן להצטרף אליו למיטה ולהתכרבל. "הוא ניצל את המעמד שלו והכסף שלו כביכול והתנהג כמו ילד שמנת שמרשה לעצמו לעשות הכל", סיפרה אחת הנשים. אישה אחרת סיפרה כי לאור מה ששמעה מעדויות של נפגעות אחרות "מסתמן דפוס התנהגות דומה אצל כולנו".

מטעם המשטרה נמסר כי "מתנהלת חקירה ומשכך לא ניתן למסור פרטים נוספים". אתמול מסרו גורמים במשטרה כי מתנהלת בדיקה ואכן מדובר בהילוך נוסף בפרשה ההולכת ומסתעפת.