יריבות של שנים בין שני אחים מפתח תקווה גלשה ככל הנראה צעד אחד יותר מידי. מעדויות שנלקחו הבוקר (שני) מבני המשפחה של שני אחים, האחד בן 41 שנרצח אתמול בדקירות והשני בן 28 החשוד ברצח, עולה כי מאז ומעולם לא היו בין השניים יחסים קרובים וכי מפעם לפעם היו ביניהם תקריות וויכוחים. "הם לא הסתדרו ביניהם ולא בכדי אחד מהם גר אצל האימא והשני אצל האבא, זה היה ניסיון להפרדת הכוחות ביניהם", סיפרו בני המשפחה.



החשוד בדקירה סיפר לחוקרים כי נסע ברכבו וטען כי עצר אותו בצד הדרך, אז גם פגש את אחיו. הוא ציין כי התפתחה ביניהם שיחה שגלשה להתקוטטות, ובשלב מסוים הוא דקר אותו ברגלו. ככל הנראה, האח נפגע בעורק הראשי ואובדן הדם הרב גרם למותו של הקורבן. יש לציין כי במשטרה מעריכים כי למרות האירוע החמור, לא ברור עדיין בשלב זה אם אכן הייתה כוונה לרצח, והחקירה עדיין בעיצומה.  



זירת הרצח, אתמול. צילום: תיעוד מבצעי מד"א




עוברת אורח סייעה ללכידת האח הדוקר



כאמור, אמש אותר אחד האחים כשהוא דקור אנושות בפלג גופו התחתון ברחוב בעל השם טוב בעיר. החובשים והפרמדיקים של מד"א שהגיעו לזירה העניקו לפצוע טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, הוא הועבר לקבלת טיפול רפואי בבילינסון ושם נקבע מותו. 



המשטרה החלה כבר אתמול בחקירת האירוע, במהלכו הנדקר רכב על אופניו כשלפתע הגיח החשוד במעשה ברכב, עצר בסמוך אל אחיו ודקר אותו בגפיים. שכנים מהבניין הסמוך סיפרו על האירוע: "יצאנו למרפסת וראינו בחור ששרוע על המדרכה, לצידו אופניו והוא מוטל בתוך שלולית דם". אישה נוספת שהייתה בסמוך רשמה את מספר הרכב שנמלט מהזירה והיא בעצם סייעה לאתר את הדוקר, אשר ברשותו נמצא אולר מגואל בדם.



חובש רפואת חירום במד"א כונן על אופנוע-מד"א דן רוזן שהגיע למקום, סיפר: "על המדרכה סמוך לכביש שכב גבר כבן 35 כשהוא סובל מפצעי דקירה בפלג גופו התחתון, התחלתי מיד להעניק לו טיפול רפואי שכלל עצירת דימומים וחבישות ובסיוע צוותי מד"א הנוספים שהגיעו למקום ביצענו בו פעולות החייאה כשצוות ניידת טיפול נמרץ של מד"א המשיך בפעולות החייאה מתקדמות ופינת אותו לבי"ח בלינסון תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו מוגדר אנוש, לאחר מכן נקבע מותו".