תביעה יוצאת דופן הוגשה לאחרונה בבית המשפט למשפחה בצפון הארץ. אדריכלית, המנהלת משרד גדול בתל אביב, דורשת פיצוי של מיליוני שקלים מבעלה, רופא בכיר באחד מבתי החולים באזור, שעזב אותה ועבר להתגורר עם מאהבתו, אחות המועסקת במוסד הרפואי שבו הוא עובד. לטענתה של האישה הפגועה, אף שהרומן בין בעלה לאחות היה ידוע בבית החולים תקופה ארוכה, “הדבר נודע לה ממש רק לאחרונה”.



לטענת האישה, שעתרה לבית המשפט באמצעות פרקליטתה, עו”ד שרין סולן, לאחר שבית החולים גילה כי הרופא הבכיר והאחות מנהלים רומן ביניהם, הוחלט “לנקוט בצעדים מתבקשים והרופא הופרד מהמאהבת שלו, שעבדה תחתיו באותה מחלקה”. לדבריה, לא די היה בכך ובהנהלת בית החולים היו צריכים להרחיב את האחריות מצדם, ולהודיע לרעיה על דבר הרומן האסור.



האישה, אם לארבעה ילדים, טוענת כי חייה “נהרסו” והיא בוחנת את האפשרות לתבוע את בית החולים על כך שלא יידע אותה על הפרשה, על אף שנקט בהליך מינהלי חריג נגד הרופא והאחות. “מן הראוי היה שבית החולים ידווח על האירוע גם בתא המשפחתי”, טוענת עו”ד סולן.



עוד דורשת האישה כי בית המשפט למשפחה יחייב את בעלה, נוסף לפיצוי כספי, גם להעניק לה את שווי הבית שבבעלותם, המוערך בכעשרה מיליון שקל. העותרת מבקשת גם לקבוע מה מידת האחריות של בית החולים בחובת דיווח על הרחקת המאהבת מהמחלקה. “במידה והשופט ימצא את בית החולים אחראי, תגיש האישה תביעה נפרדת נגד בית החולים”, הבהירה עו”ד סולן. האישה טענה בפני פרקליטתה כי, “אם הייתי יודעת על הרומן מבעוד מועד ולא רק לאחרונה, הייתי מצליחה אולי לשקם את חיי המשפחה שלי ומונעת עוגמת נפש מילדי”.