הוריו של פעוט בן כחצי שנה נעצרו היום (שני )על ידי חוקרי משטרת תחנת באר שבע בחשד שטלטלו את בנם הפעוט וגרמו לו חבלה בראשו בעקבותיה הוא מאושפז מאז סוף השבוע האחרון בבית חולים בדרום הארץ. מחר יובאו ההורים לבית משפט השלום בבאר שבע, שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם. ההחלטה לזמן את ההורים לחקירה בחשד למעורבות בפגיעה בבנם התקבלה לנוכח חוות דעת רפואית שהוציא הצוות המטפל ולפיה ממצאי בדיקות שעבר הפעוט ומאפייני החבלה ממנה הוא נפגע לכאורה מעלה חשד כי מדובר באפקט הטלטול.



בסוף השבוע שעבר יצר הצוות הרפואי בבית החולים בדרום הארץ קשר עם המשטרה בבאר שבע ודיווח על פעוט כבן חצי שנה שהגיע לבית החולים כשהוא סובל מחבלה בראשו. בחוות הדעת הרפואית הראשונית עלה לדעת הרופאים החשד כי הפציעה של הפעוט נגרמה ככל הנראה לאחר שטולטל. בעקבות הממצאים שהועבו לעיון המשטרה ולאחר חקירה מהירה וסמויה החליטו במשטרה לעכב את ההורים לחקירה ובסיומה הוחלט לעצור את שניהם ולהביאם מחר (שלישי) בבקר לבית המשפט שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרם.



"אנחנו מתנהלים בתוך חקירה רגישה ובפרק זמן קצר. ההחלטה לפתוח בחקירה ומאוחר יותר לבצע את עיכובם לחקירה של ההורים הינם תולדה של חוות הדעת הרפואית של הצוות הרפואי בבית החולים. רק אחרי שעלה חשד שהפעוט נפגע בתוצאה מאפקט הטלטול ההורים זומנו לחקירה ובסיומה הוחלט לעצור אותם. בשלב זה לא נוכל להרחיב יותר בפרטים" אומר גורם בכיר במשטרה המעורה בפרטי החקירה.