הערב (שני) נחשף בחדשות 2 קטע מעדותו של עד מדינה שהיה אחד מיועצי שר התיירות לשעבר, סטס מיסז'ניקוב, בו הוא טוען כי קנה קוקאין פעמיים עבור מיסז'ניקוב. "השמועה שהוא משתמש בקוק הייתה עוד לפני שהפך להיות שר. ידענו שהוא יוצא בשעות לא שגרתיות, עיתונאים ריכלו על זה. גם בנסיעות למוסקבה וניו יורק הוא יצא עם ע' איש העסקים. לא הייתי שותף ליציאות אבל היה ברור מה הם עושים. כל מי שבברנז'ה ידע שע' בתחום. סיפרתי לסטס שיש לי חברים במדריד והוא אמר לי לארגן יציאה וכחלק מהיציאה אם אני יכול לארגן קוק".



לדבריו, "למצוא קוק באירופה זו לא בעיה. הבאתי למישהי שהייתה מקורבת אליו. לא ראיתי אותו עושה את זה אבל נתתי לשניהם בנסיעה לניו יורק את הקוק. ביקש ממני להשיג קוק, בין גרם לשני גרם, הוא נתן לי כסף והלכתי לקנות לו. בארץ הוא לא היה צריך אותו. מקורבת שלו אמרה לי שהיא יכולה להשיג". אדם נוסף שעבד עם השר לשעבר אמר כי ראו אותו "עושה שורות". 



כזכור, השר לשעבר סטס מיסז'ניקוב חשוד בביצוע עבירות שוחד, מרמה והפרת אמונים, החזקה ושימוש בסם מסוכן ושיבוש מהלכי משפט. על פי החשד, בעת שכיהן בתפקיד שר התיירות, העביר מיסז'ניקוב תקציב של מיליון שקלים לטובת פסטיבל הסטודנטים באילת, ובמקביל ביקש ממארגני הפסטיבל כי יעסיקו את בת זוגו. מארגני הפסטיבל, אשר חפצו בסיוע משרד התיירות, העסיקו את בת זוגו של השר ושילמו לה עשרות אלפי שקלים. כאמור, חשוד מיסזניקוב כי במספר מקרים בעת ששימש בתפקיד שר התיירות במהלך אירועים רשמיים בארץ ובחו"ל, שלח את אחד מיועציו לרכוש עבורו סם מסוג קוקאין ואף השתמש בסם במהלך אותם אירועים.