סרטון שהתגלגל לידיו של אב לקטינה כבת 14 מאשקלון ואשר תיעד אקט מיני שקיימו שתי קטינות כבנות גילה של בתו עם נתין זר בגיר מסודן, עורר בו פליאה והוא מיהר להעביר את החומר לטיפולה של המשטרה. מחלק הנוער בתחנת אשקלון ערך חקירה מהירה והצליח להתחקות אחר שתי הקטינות המופיעות בסרטון אלא, שאלו מסרבות לשתף פעולה וטוענות כי אינן רואות פסול במעשיהן.



האירוע החמור דווח לשירותי הרווחה בעיר ושתי הקטינות הועברו להשגחה במעון לנפגעות תקיפה מינית. החוקרים ניסו לפענח את זהותו של החשוד ובמשך היממה האחרונה ערכו הבלשים סריקות נרחבות אולם טרם הצליחו להגיע אל הגבר שקיים עם הקטינות יחסי מין גם אם בהסכמתן המלאה. מסתבר כי אב חשדן שבחן את תוכן מכשיר הטלפון של בתו הזדעזע לגלות כי אחד הסרטונים שבו מתעד לכאורה שתיים מהתלמידות הלומדות עם בתו כשהן מקיימות מין אוראלי עם נתין סודני בגיר.



האב לא היסס ומיהר להעביר את החומר למשטרה שכאמור פתחה בחקירה וכעת מתנהל מצוד בניסיון לאתר את הבגיר הסודני וזאת לנוכח סירובן של הקטינות לשתף פעולה עם החוקרים: "לצערנו הן לא רואות פסול במעשה ולא מוכנות לשתף פעולה . ערכנו סריקות אבל אין באזור מי שדומה לחשוד שבסרטון. הקטינות הועברו להשגחה ושירותי הרווחה מטפלים בסוגיה החמורה" אמר גורם בכיר במשטרה המעורה בפרטים.