שלושה בני דודים ממרכז הארץ מילאו לפני למעלה מחודשיים טופס לוטו בסכום של 29 שקלים - ושכחו מהטופס. "שמתי את הטופס בארנק ושכחתי ממנו", סיפר אחד מבני הדודים, "במקרה חיפשתי אתמול את רישיון הנהיגה שלי ונזכרתי שיש לי בארנק טופס לוטו שלא בדקתי. המוכר בדוכן ליד העבודה שלי כמעט התעלף - הוא התכופף אלי ולחש לי: זכית ב-14 מיליון שקלים". 

לדבריו, ברגע שנודע לו על הזכייה היא איבד לכמה דקות את התחושות. "הייתי בשמים! התיישבתי על ספסל ברחוב ולקח לי עשר דקות לחזור למציאות. מיד התקשרתי לבני הדודים שלי לבשר להם על הזכייה", שיתף. שלושת הזוכים הם בעלי משפחות ואבות לילדים, ועובדים כשכירים. 
"אני ובני דודי נוהגים מעת לעת לקנות טופס הגרלת לוטו בשותפות, אנחנו מאמינים שלשלושתנו יש מזל גדול יותר - אנחנו שלושה בני דודים באותו גיל, ומהתקופה שהיינו ילדים, אנחנו חולקים דברים בשותפות. החלטנו שממשיכים את המסורת הזו גם בהגרלות הלוטו", אמר וסיכם: "אני מבטיח דבר אחד - לא יהיה לנו מינוס בבנק, ולא נבקש יותר להגדיל את מסגרת האשראי".

רק לפני ארבעה חודשים, מדען מחיפה זכה ב-34 מיליון שקלים. "אני לא אתן לארבעת ילדי להיחנק גם הם מהמשכנתא ובכספי הזכייה אקנה לכל ילד דירה", אמר המדען שעובד במגזר הציבורי, המתגורר באזור חיפה. רק אחרי שהוא ואשתו בדקו שלוש פעמים את הטופס, לדבריו, הוא התחיל לעכל את גודל המזל שנפל בחלקו. "כספי הזכייה ישפרו משמעותית את איכות החיים שלי ושל אשתי, בתקופה שאהיה גמלאי. נוכל לחיות בנוחות, נעשה מנויים למשחקי כדורסל, לתיאטרון ולקאנטרי קלאב, ולא נהיה מודאגים מכל שקל שאנחנו מוציאים", סיפר.