כתב הפלילים של חדשות 2, ברהנו טגניה, סיפר תכנית אותה הוא מגיש עם עמיתו גלעד שלמור ב-103FM על אחת הפעמים בהן נעצר על ידי המשטרה. "נעצרתי שלוש פעמים, מתוקף תפקידי כמובן", סיפר טגניה. "למשל, לפני שבע או שמונה שנים, בתחילת דרכי, נעצרתי על ידי היחידה המרכזית של משטרת ישראל באזור המרכז. המשטרה עצרה אז קבוצת צעירים מפתח תקווה, שהשתייכו לכנופיה ניאו-נאצית. אותם צעירים חיפשו כל מי שהוא כהה עור כדי להרביץ לו מכות. בהתחלה חשבו במשטרת פתח תקווה שזה משחק ילדים, אבל אחר כך הבינו שמדובר בתופעה. החקירה הועברה אז לימ"ר מרכז ואותם צעירים עצורים הובאו לבית משפט השלום ברמלה. עשו שם הפרדה כדי שהם לא ידברו אחד עם השני וגם לא עם התקשורת".





העיתונאי המשיך וסיפר: "הצלחתי להיכנס לאולם שבו הם היו, ושבו עמדו שלושה בלשים חסונים. התחלתי לראיין את העצורים, שקיללו אותי על רקע צבע העור שלי. קראו לי 'ניגר'. כעיתונאי אמרתי לעצמי שיש לי חומר משובח. ואז הגיעו הבלשים ושאלו מי אני. שאלתי, מי אתם. אמרו, אנחנו בלשים. אמרתי, יופי, אני המפכ"ל. התעורר ויכוח. אמרתי להם, עד שאתם לא מזדהים אני לא מזדהה. ותוך שנייה 'קיפלו' אותי, כשאני מחזיק ביד את המצלמה, אזקו אותי והכניסו אותי לתא חקירה של ימ"ר מרכז. בחוץ עמד גדוד של עיתונאים וצלמים ואף אחד לא ראה".



"ככה התחיל ה'רומן' ביני לבין תת-ניצב אבי נוימן, שהיה מפקד הימ"ר", תיאר טגניה את חקירתו. "הוא שואל אותי, מי אתה. אני אומר לו, חדשות ערוץ 2. אתה בטוח? כן, אני מחדשות ערוץ 2. הוא שואל, אם אני אוריד ממך את האזיקים, אתה לא תשתולל? מה יש לי להשתולל, אני עונה לו, תן לי רק את המצלמה בחזרה. הוא לא מאמין, משחר אותי מהאזיקים, אני לא משתולל, והוא בהלם. שואל אותי, איך אני יכול לדעת שאתה מערוץ 2? נתתי לו את הטלפון שלי ואמרתי לו, תתקשר לאבי וייס (מנכ"ל חברת החדשות). הם הבינו שיש תקלה ושמעתי את נוימן צורח על אחד הקצינים שלו".