בתום פעולות חקירה רבות ומורכבות, השיבה היום (שלישי) משטרת ישראל לידי אמו של גיל דדשב ז"ל את הפלאפון של בנה שנהרג בתאונת דרכים לפני כחודש בצומת הקאנטרי קלאב שבכניסה לבאר שבע, ובו זיכרונותיו האחרונים. המשטרה פנתה אל המשפחה בעקבות חשיפת המקרה ביום ראשון ב"מעריב אונליין", כשדודתו של דדשב ז"ל, ג'וליאנה בן אברהם, סיפרה על המצוקה של המשפחה.



בעקבות הוצאת צו חיפוש, נפתחה חקירה במישור הגלוי והסמוי, וכאמור, השוטרים שמו ידיהם על הפלאפון שעל פי החשד נגנב מזירת התאונה והשיבו אותו לידי האם של ההרוג.



אמו של גיל דדשב ז"ל מקבלת את הטלפון הנייד של בנה. צילום: דוברות המשטרה



"הגנב פנה אלינו בשיחת טלפון"



"הגנב פנה לאמא של גיל בשיחת טלפון, יש לנו פירוט שיחות לאן התקשרו ורק צריך בדיקה קטנה כדי להגיע אליו", סיפרה השבוע דודתו ג'וליאנה בן אברהם. עוד הוסיפה: "אומנם האחיין שלי אינו שדרנית טלוויזיה שהפיצו תמונות עירום שלה (שרון פרי - י.ע.), אולם יש בטלפון הזה תמונות אחרונות שלו, שמאוד חשוב למשפחה לשמור אותן לזכרו. פנינו לחברת הסלולר ונמסר לנו שאי אפשר לעזור בלי צו מבית המשפט או של המשטרה. אנחנו פונים לכל מי שיוכל לעזור, כדי לסייע לנו בעניין חשוב מאוד זה". כאמור, בעקבות הפרסום פנתה המשטרה והודיעה למשפחה, כי היא מוציאה צו חיפוש.



בעקבות מציאת הטלפון והחזרתו למשפחה, הודתה הדודה ל"מעריב" ולשאר כלי התקשורת המקומיים והארציים על הסיוע: "המשפחה מודה למשטרת ישראל על מציאת הטלפון הנייד של גיל ז"ל ביום גילוי המצבה שלו", אמרה הדודה. "אנחנו מודים לתקשורת הארצית והמקומית שליוותה את המשפחה ברגעים הכי קשים שלנו. אנו תקווה שממשלת ישראל תעשה מאמצים גדולים יותר למלחמה בתאונות הדרכים".



זירת התאונה הקטלנית. צילום: דוברות מד"א